چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه منیبان

مدیر اداره پرداخت سود شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت سود سنواتی و حق تقدم استفاده نشده 24 شرکت به حساب بیش از یک میلیون سهامدار خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

جدول افزایش حقوق سال 1401 بازنشستگان تأمین اجتماعی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزایش حقوق بازنشستگان بالاخره اعلام شد، اما عدم پیروی افزایش اعلامی حقوق بازنشستگان متوسط بگیر از مصوبه شورای عالی کار، باعث ایجاد برخی انتقادات میان فعالان حقوق مستمری‌بگیران نسبت به افزایش 10 درصدی این گروه از مستمری بگیران شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدول افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشترک صندوق تامین اجتماعی در سال 1401

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 هزار و 380 میلیارد ریال سود سنواتی و حق تقدم استفاده نشده 24 ناشر (شرکت بورسی و فرابورسی) از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب یک میلیون و 69 هزار و 746 سهامدار واریز شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اداره پرداخت سود شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت سود سنواتی و حق تقدم استفاده نشده 24 شرکت به حساب بیش از یک میلیون سهامدار خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشنامه جدید بانک مرکزی سقف گردش مالی برای گروه‌های مختلف شغلی و بیکاران را روشن کرده است.

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی با استناد به تصمیم برای مبارزه با پولشویی نسبت ابلاغ به دستورالعمل الزامات اجرایی تعیین سطح فعالیت اشخاص حقیقی فاقد شغل و اشخاص حقوقی غیرفعال اقدام کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی با استناد به تصمیم برای مبارزه با پولشویی نسبت ابلاغ به دستورالعمل الزامات اجرایی تعیین سطح فعالیت اشخاص حقیقی فاقد شغل و اشخاص حقوقی غیرفعال اقدام کرده است.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر کار گفت: بیش از 600 شرکت در صندوق‌های بازنشستگی کشوری داریم که این وزارتخانه سهام‌دار آن‌هاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن عبدی در مورد وصول سود‌های رسوب شده سهامداران در شرکت‌های سرمایه‌پذیر، افزود: از ابتدای امسال تا نیمه خردادماه، بیش از 2 هزار و 380 میلیارد ریال سود سنواتی و حق تقدم استفاده نشده 24 ناشر (شرکت بورسی و فرابورسی) از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب یک میلیون و 69 هزار و 746 سهامدار واریز شده است که در بین 4 مورد از پرداختی‌ها به حق تقدم استفاده...

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: بخشنامه جدید بانک مرکزی سقف گردش مالی برای گروه‌های مختلف شغلی و بیکاران را روشن کرده است.