چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری مهر

شوش - رئیس صندوق بازنشستگی مجلس گفت: افزایش حقوق بازنشستگان طبق هزینه‌های زندگی ماده 96 تأمین اجتماعی انجام شود و این ماده توسط هیئت وزیران نقض شده و این مصوبه نیازمند بازنگری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شعار شفافیت به عنوان وعده نمایندگان مجلس یازدهم پس از 2 سال در قالب طرحی با عنوان «شفافیت قوای سه گانه» از قوه مقننه فراتر رفت تا به دیگر قوا و نهادها هم تسری یابد، طرحی که با وجود برخی کاستی‌های مشخص موجود در آن، راهی دراز برای تبدیل شدن به قانون در پیش دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا قیمت هر کیلو لاشه گوشت قرمز نباید بیش از 110 هزار تومان باشد و تقلب بزرگ در کانون عالی کارفرمایی، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلایه های بازنشستگان تامین اجتماعی از مصوبه افزایش حقوق ها، به گوش مجلس و دولت رسید؛ رئیس جمهور معاون اولش را مامور رسیدگی به موضوع کرد و نمایندگان مجلس هم در جلسه غیرعلنی با وزیر کار، نارضایتی خود از این مصوبه را اعلام کردند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال تصویب افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت و اعتراض‌های گسترده به میزان افزایش صورت گرفته، سخنگوی دولت شنبه شب در حساب کاربری خود در توییتر از دستور رئیس‌جمهوری به معاون اول برای بررسی درخواست‌های گروه‌هایی از بازنشستگان در خصوص میزان دریافتی آنان خبر داد. به گفته علی بهادری جهرمی، رئیس‌جمهور به محمد مخبر دستور داده تا موضوع را با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان...

وب‌گاه گسترش

جدیدترین آمار تجمیعی طرح رضایت سنجی بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که به صورت هفتگی و از طریق تماس تلفنی انجام می شود، نشان می‌دهد که "دریافت مزایای همانند شاغلین" و "بیمه تکمیلی درمان همانند شاغلین" دو اولویت مهم در میان مطالبات بازنشستگان کشوری از دستگاه محل خدمت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: بهادری جهرمی گفت: افزایش حقوق آن‌ها در اختیار هیأت وزیران نیست بلکه در اختیار قانون‌گذار است. قانون‌گذار ما در قانون بودجه افزایش حقوق 10 درصدی برای این عزیزان در نظر گرفته بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی بهادری جهرمی درباره افزایش حقوق بازنشستگان و حواشی به وجود آمده درباره این اقدام گفت: حقوق بازنشستگان مطابق قانون همه سال‌ها به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و با تصویب هیأت وزیران مشخص می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت توضیحاتی را در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: افتتاح سامانه پاسخگویی 24 ساعته بازنشستگان فولاد با تلاش شبانه‌روزی در معاونت فنی و شرکت مرآت کیشراه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: افتتاح سامانه پاسخگویی 24 ساعته بازنشستگان فولاد با تلاش شبانه‌روزی در معاونت فنی و شرکت مرآت کیشراه‌اندازی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حسین عامریان» در آئین افتتاح سامانه پاسخگویی 24 ساعته بازنشستگان فولاد «مرآت 24» گفت: افتتاح سامانه پاسخگویی 24 ساعته بازنشستگان فولاد با تلاش شبانه‌روزی در معاونت فنی و شرکت مرآت کیش زودتر از آنچه در ابتدا تصور می‌کردیم، راه‌اندازی شد. وی افزود: هدف ما از افتتاح سامانه مرآت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت گفت: حقوق بازنشستگان مطابق قانون همه سال‌ها به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و با تصویب هیأت وزیران مشخص می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این صندوق هیچ حساب فعالی در پیام‌رسان توئیتر ندارد.