چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری مهر

ادامه بررسی لایحه به کارگیری سلاح توسط مأموران نیروهای مسلح در موارد ضروری در دستور کار جلسه هفته جاری کمیسیون امنیت ملی مجلس است.

خبرگزاری تسنیم

دعوت از وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و همچنین بررسی وضعیت ارزی کشور در دستوکار کمیسیون‌های مجلس قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علل فروریزش ساختمان متروپل آبادان با دعوت از دستگاه های ذی ربط در مجلس بررسی می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستور کار کمیسیون‌های خاص، تخصصی و مشترک مجلس در هفته آینده اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمع بندی رسیدگی به کلیات "طرح الحاق یک تبصره به بند الف ماده 149 قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی" در دستور کار مجلس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا محجوب «ما به عنوان اعضای خانه کارگر از مقام معظم رهبری و سایر مراجع عظام تقلید در این زمینه استفتاء شرعی خواهیم کرد» ادامه داد: چطور می‌توان کسی که ما به ازای حق بیمه بیشتر متعهد به پرداخت بیشتر به او شدیم، امروز باید کمتر دریافت کند؟ شان و جایگاه فقهی این تصمیم چیست؟ ما انتظار داریم که اساتید و شخص رئیس‌جمهور که در دولت به بحث‌های حقوقی آشناست، این را درک کند که این مسئله اشکال...

وب‌گاه فرارو

سوال اصلی که در این میان مطرح است که چرا در حین بهسازی و بازسازی خط آهن، قطار‌های این مسیر همچنان در حال عبور و مرور بودند؟ مدیران شرکت بالاست و راه‌آهن در این باره سکوت کرده و حاضر به گفتگو نشدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مساله افزایش حقوق سایر سطوح بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و اختلاف‌نظر دولت با مصوبه هیات‌مدیره این سازمان، باعث شد نه تنها مجلس، وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی را برای پاسخگویی و حل مساله به مجلس فرا بخواند، بلکه علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر قصد دارد از مقام معظم رهبری درباره ضایع شدن حق کارگران در پرداخت نشدن افزایش قانونی حقوق متوسط بگیران، استفتا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوع تصمیم دولت درباره افزایش حقوق باید یا رد مصوبه باشد یا اجابت آن؛ به عبارت بهتر اگر دولت می‌خواست با افزایش مصوب شورای عالی کار و هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی مخالفت کند، آن را باید دوباره به هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی بازمی‌گرداند تا نمایندگان دولت در جلسات دوباره بحث کارشناسی خود را مطرح کنند و خود دولت مستقیما رقمی تعیین نمی‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: دبیرکل «خانه کارگر» گفت: روال این بوده که دولت موافقت خود را با مصوبه هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی به‌طور صریح اعلام کند. اما اگر می‌خواهد در حق بیمه‌های پرداختی اعضای بیمه شده دخل و تصرفی صورت بگیرد، باید مصوبه 25سال قبل خود برای غیردولتی کردن صندوق را باطل و با تصویب مجلس صندوق سازمان تامین اجتماعی را دوباره دولتی کند.

وب‌گاه عصر ایران

پیرمرد آهسته روانه پارک محل شد تا درذهن خود، به هزینه قبر و کف و دفن خود فکر کند. میترسید بمیرد و موجب شرمندگی خانواده اش شود. ولی از زنده بودن هم میترسید، از زنده بودن و زندگی اش خجالت میکشید

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش حقوق سایر بازنشستگان مشترک صندوق تامین اجتماعی ده درصدی بعلاوه 650 هزار تومان به نسبت سال گذشته خواهند بود. بازنشستگانی که در سال گذشته بالای ده میلیون تومان حقوق دریافت می‌نمودند مشمول افزایش ده درصدی خواهند بود. برای بازنشستگانی که کمتر یا بیشتر از 30 سال بیمه‌پردازی داشته‌اند، نسبت مربوطه در تعیین حقوق آنان تاثیرگذار خواهد بود. بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری (در هر...

وب‌گاه تابناک

دکتر مسعود اسم‌خانی، مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در حکمی محمد حسینی را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت ایرانول منصوب و جایگزین مصطفی مومنی کرد.

وب‌گاه گسترش

در روز رشد 1073 واحدی شاخص، دو شرکت بیمه، سهم قندی، سه سرمایه گذاری به همراه 9 نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.