جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت در سال جاری قصد دارد حداقل 130 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های انباشت شده سال‌های گذشته به تامین اجتماعی را پرداخت کند که در صورت تحقق این رقم و با توجه به پرداخت 240 همت از این بدهی‌ها در دو سال گذشته، گام موثری در تقویت بنیان‌های مالی و اقتصادی بزرگترین صندوق بازنشستگی کشور برداشته می‌شود.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران بر لزوم مولدسازی اموال و دارایی‌ها، انسجام در سیاست‌گذاری‌ها و ساماندهی امور شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی مس تاکید کرد و گفت: دغدغه‌های بازنشستگان عزیز نیز باید رفع شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار نامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص اعمال پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی با انتشار نامه مذکور اعلام کرد: یک اتفاق مبارک و مؤثر برای وزارت علوم تحقیقات و فناوری (عتف) بخشی از جورچین (پازل) انگیزشی دوره جدید مدیریت وزارت (عتف) متن نامه به شرح زیر است: مهدی مسکنی...

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران بر لزوم مولدسازی اموال و دارایی‌ها، انسجام در سیاست‌گذاری‌ها و ساماندهی امور شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی مس تاکید کرد و گفت: دغدغه‌های بازنشستگان عزیز نیز باید رفع شود.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری این هفته مهمان مجلس خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطابق بند الحاقی 1 ماده (29) قانون برنامه هفتم توسعه: «به منظور عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیز متناسب سازی حقوق بازنشستگان با 0درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور شاغلان مشابه و همطراز، دولت مکلف است تا پایان سال سوم برنامه اقدام لازم را به عمل آورد. مطابق بند الحاقی 1 ماده (29) قانون برنامه هفتم توسعه: «به منظور عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیز متناسب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی گزارش می دهد. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی گزارش می دهد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به منظور بررسی ارائه گزارش اقدامات به‌عمل آمده در راستای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری این هفته مهمان کمیسیون اجتماعی مجلس است.

خبرگزاری میزان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به منظور بررسی ارائه گزارش اقدامات به‌عمل آمده در راستای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری این هفته مهمان کمیسیون اجتماعی مجلس است.

وب‌گاه گسترش

روز شنبه در بورس شرکت ایران دارو (دیران)، شرکت سیمان شمال (سشمال) و شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی (وتوسم) بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

وب‌گاه گسترش

در پایان دی ماه سال گذشته، سخنگوی شورای نگهبان تایید کرد که حقوق بازنشستگان باید همسان شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس داده های بودجه، دولت بیش از 453 هزار میلیارد تومان اعتبار برای صندوق‌های بازنشستگی کشور در نظر گرفته است که بیش از 256 هزار میلیارد تومان از این مبلغ (56 درصد) به صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص پیدا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در شبکه‌های مجازی نطق قدیمی آقای رییس جمهور فعلی را می‌بینیم که می‌خواهد به دولت قبلی طعنه بزند و خطاب به دولت قبل می‌گوید «شما کاری کردید که قیمت دلار به 5 هزار رسیده است»، ولی الان وقتی قیمت دلار را می‌بیند، چه حالی می‌شود؟ گزارش بدهد که چه تحویل گرفته، چه عده داده و کارنامه اش چیست؟ استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در شبکه‌های مجازی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهار وزارتخانه «تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «آموزش و پرورش» و «دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح» به ترتیب بیشترین میزان از بودجه عمومی دولت در 1403 را به خود اختصاص داده‌اند. چهار وزارتخانه «تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «آموزش و پرورش» و «دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح» به ترتیب بیشترین میزان از بودجه عمومی دولت در 1403 را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رکوردداران دریافت بودجه عمومی مشخص شدند؛ وزارتخانه هایی که بیشترین مصارف دستگاه های دولتی در سال 1403 را به نام خود ثبت کرده اند. این وزارتخانه ها کدام اند و کدام مصارف و هزینه ها، این دستگاه را در راس پرخرج های دولت نشانده است؟

وب‌گاه گسترش

تحمل سختی‌های زندگی برای بازنشستگان و تفاوت و فاصله بسیار بالای حقوق و مستمزدهای آنها امری ناشفاف و پنهان نیست. قشر بازنشسته، بدون توجه به صندوق بازنشستگی متعلقه، با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شود از جمله سن خود، افزایش هزینه‌های زندگی و درمان، و مشقت‌های بی‌شماری.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای پایانی دیماه سال گذشته سخنگوی شورای نگهبان مهر تایید بر همسان سازی حقوق بازنشستگان زد. تصویر افزایش 5 میلیونی حقوق بازنشستگان استارت خورد در روزهای پایانی دیماه سال گذشته سخنگوی شورای نگهبان مهر تایید بر همسان سازی حقوق بازنشستگان زد. به گزارش عرشه‌آنلاین، بر اساس اعلام شورای نگهبان حکم برنامه هفتم توسعه درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته...