جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه گسترش

در سال گذشته، بازار سرمایه تحت تأثیر افت و خیزهای متعدد قرار گرفت و سهامداران میلیونی نیز با شرایط سختی روبرو شدند. این موضوع باعث نارضایتی نسبی فعالان بازار سرمایه گردید. در همین زمان، مجید عشقی به عنوان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزیده شد و دوره فعالیت وی به مدت 30 ماه تمدید شد. با وجود اعتراض‌ها قبل و بعد از این انتصاب، وی با حضور در برنامه صف اول و توضیح درباره برنامه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان متناسب با رتبه کسب شده از افزایش حقوق بهره‌مند شدند و به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش با اجرایی شدن قانون رتبه‌بندی، حداقل 26 درصد به حقوق هر معلم مشمول اضافه شد. معلمان متناسب با رتبه کسب شده از افزایش حقوق بهره‌مند شدند و به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش با اجرایی شدن قانون رتبه‌بندی، حداقل 26 درصد به حقوق هر معلم مشمول اضافه شد. به گزارش عرشه آنلاین، بسیاری از معلمان...

وب‌گاه عصر ایران

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از اعطای وام ضروری به مبلغ 20 میلیون تومان به بازنشستگان صندوق خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون اقتصادی استاندار کرمان با بیان اینکه واگذاری شرکت معادن زغال سنگ استان از صندوق بازنشستگی فولاد (ذیل وزارت تعاون) به صدر تامین (زیرمجموعه شستا و وزارت تعاون) می‌تواند مشکلات این معادن را رفع کند گفت: این صندوق باوجود دستور وزیر تعاون و تصویب در هیات امنای تامین اجتماعی، در بحث واگذاری این شرکت کارشکنی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرتضوی گفت: با مشارکتی که در شورای عالی کار با شرکای اجتماعی ایجاد شد، 35 درصد افزایش مزد داشتیم. ضمن اینکه ما در تمامی مراکز تولیدی بالای 50 نفر مراکز بهگر برای کارگران ایجاد کردیم. مرتضوی گفت: با مشارکتی که در شورای عالی کار با شرکای اجتماعی ایجاد شد، 35 درصد افزایش مزد داشتیم. ضمن اینکه ما در تمامی مراکز تولیدی بالای 50 نفر مراکز بهگر برای کارگران ایجاد کردیم. به گزارش عرشه آنلاین، صبح...

وب‌گاه گسترش

متن نامه نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

گروهی از بازنشستگان باقیمانده از مرحله ششم وام 30میلیون تومانی خود را دریافت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال1403 تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال1403 تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند و احکام هم بر همین اساس صادر شد اما براساس قانون، میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بسیاری از معلمان می‌گویند رتبه تعیین شده آنها، تناسبی با سنوات خدمتی و مهارت‌هایشان ندارد و برخی معلمان هم گلایه دارند که پس از ارتقای رتبه و اعمال اعتراضات، عدد افزایش دریافتی جدید، اخلاف بسیار جزئی با دریافتی آنها در رتبه پایین‌تر دارد!

وب‌گاه گسترش

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت.

وب‌گاه گسترش

طبق برنامه هفتم توسعه، از ابتدای سال جاری باید اقداماتی انجام شود تا حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران با توجه به افزایش مالیات بر ارزش افزوده تناسب‌سازی شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد. هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: سال گذشته در مجموع 984 هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض توسط سازمان امور مالیاتی کشور وصول شد.

وب‌گاه گسترش

دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد: