جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.

وب‌گاه عصر ایران

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با توجه به عدم برگزاری مناقصه بیمه تکمیلی درمان سال 1403 و جهت تسهیل روند درمانی بیمه شدگان این صندوق، تا پایان اردیبهشت و مشخص شدن برنده مناقصه، جهت خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص و همچنین شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ معرفی‌نامه آنلاین صادر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره "بیمه تکمیلی" بازنشستگان این صندوق توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص «بیمه تکمیلی» بازنشستگان یک اطلاعیه صادر کرد. صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص «بیمه تکمیلی» بازنشستگان یک اطلاعیه صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بابت خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص و همچنین شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ، همچنان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موارد مهم تأثیرگذار بر پایداری صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی و فاصله آن با امید به زندگی است که مدت زمان بهره‌مندی از مزایا و مستمری بازنشستگی را نشان می‌دهد. یکی از موارد مهم تأثیرگذار بر پایداری صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی و فاصله آن با امید به زندگی است که مدت زمان بهره‌مندی از مزایا و مستمری بازنشستگی را نشان می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، دولت در لایحه بودجه 1403...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: فرهنگیان بازنشسته فعلاً حکم بازنشستگی خود را بر اساس رتبه قبل از اعتراض دریافت کرده‌اند و به محض تکمیل فرآیند، رتبه جدید در حقوق آنها اعمال خواهد شد. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: فرهنگیان بازنشسته فعلاً حکم بازنشستگی خود را بر اساس رتبه قبل از اعتراض دریافت کرده‌اند و به محض تکمیل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بابت خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص همچنین شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه‌سازان حافظ همچنان تا پایان اردیبهشت معرفی‌نامه برخط صادر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش درباره اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته سال‌های 1400 تا 1402 توضیحاتی داد.

وب‌گاه گسترش

میرهاشم موسوی گفت: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اجرا خواهد شد و مبلغ متفاوتی که در ماه فروردین اعمال شده است، در ماه خرداد به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 1403 از ماه آینده اعمال می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 1403 از ماه آینده اعمال می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد سازمان تامین اجتماعی زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام کرد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان سازمان تامین اجتماعیواریز خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی...