جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر کار گفت: از آنجایی که طرح فجرانه کالابرگ‌ها نیازمند اعتبار بسیار بلایی است از این رو باید در بالاترین سطح کشور تصمیم گیری شود و طی 10 روز آینده وضعیت تمدید یا عدم تمدید این طرح اعلام می‌شود. معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر کار گفت: از آنجایی که طرح فجرانه کالابرگ‌ها نیازمند اعتبار بسیار بلایی است از این رو باید در بالاترین سطح کشور تصمیم گیری شود و طی 10...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر کار گفت: چون منابع بسیاری این طرح می‌خواهد و باید در بالاترین سطح کشور تصمیم‌گیری شود، از این رو طی 10 روز آینده تصمیم‌گیری می‌شود که آیا تغییر خواهد کرد یا تمدید می‌شود اما میزان استقبال و عدد‌های این طرح فوق‌العاده است، بزرگترین خرید قرن در این طرح صورت گرفت.

خبرگزاری تسنیم

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی درباره ضرورت برنامه‌ریزی و اقدامات برای کاهش حوادث ناشی از کار و ایمن‌سازی محیط‌های کاری به منظور رسیدن به هدف صفر در حوادث کاری، اعلام کرد که در سال 1402، 75 هزار کارگاه از تسهیلات بخشودگی جرایم بیمه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد. رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد. به گزارش عرشه آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ گفت: بیشتر سوالات بیمه‌شدگان درباره مبلغ و زمان بازپرداخت اسناد خسارتی، آگاهی از مراکز طرف قرارداد، آگاهی از تعهدات هر قرارداد، نحوه دریافت معرفی‌نامه یا پذیرش اسناد، اطلاعات شعب و نمایندگی‌ها و اطلاعات بیمه‌گری و نحوه ثبت‌نام بیمه اکمل است. مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ گفت:...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار امروز 10 اردیبهشت در منطقه حساس درجا زد قیمت دلار امروز 10 اردیبهشت در منطقه حساس درجا زد به گزارش عرشه آنلاین، قیمت دلار امروز با روند کاهشی بازگشایی شد؛ اما در ادامه معاملات با افزایش 150 تومانی به محدوده قیمتی روز قبل برگشت. معامله‌گران معتقدند جدال بین بازارساز و بازار در منطقه‌ای حساس، قیمت این اسکناس را در روند رنج قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاجی بابایی همچنین تصریح کرد: درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود. حاجی بابایی همچنین تصریح کرد: درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها با توجه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نام «هُلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس» این روزها با نام باشگاه فوتبال استقلال عجین شده است؛ نهادی متمول که از کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس ایجاد شده و هفته گذشته 85 درصد سهام این باشگاه پرطرفدار تهرانی را در بورس خرید اما همین هلدینگ یکی از بدهکارانی است که هنوز سود سهام عدالت را واریز نکرده است و پرداخت سود سهام 49 میلیون ایرانی را با اخلال مواجه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دستگاه‌های اجرایی در زمستان سال گذشته بیش از 142 همت وام بانکی گرفتند که این رقم 6 برابر تسهیلات دریافتی آنها در پاییز 1402 است.

وب‌گاه گسترش

اسماعیل لله‌گانی گفت: در حال حاضر بیش از 4 میلیون و 200 هزار بازنشسته داریم که هر یک از این افراد مشمول دریافت وام 30 میلیون تومانی می‌شوند که هر سال 10 درصد از این جمعیت وام بازنشسته‌ها را دریافت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به مناسبت بررسی بخش هزینه‌های لایحه بودجه کل کشور سال 1403 فهرستی از بودجه‌های پیشنهادی دولت برای نهادهای فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد که با اعتراض‌هایی همراه است. روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به انتقاد از بودجه دولت برای حوزه علمیه و حرم امام خمینی (ره) پرداخت: به مناسبت بررسی بخش هزینه‌های لایحه بودجه کل کشور سال 1403 فهرستی از بودجه‌های پیشنهادی دولت برای...

وب‌گاه گسترش

در چنین شرایطی که شعار دولت کوچک‌سازی است، برخی از خود مدیران، بازنشستگان و کارکنان دولت مخالف بسته شدن صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نتایج تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از بندهای این تحقیقات مربوط به ذوب آهن و واردات بی رویه زغال سنگ است.