شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده ادوار مجلس گفت: ما از جمله مجالسی در دنیا هستیم که تولید قانون در آن زیاد است. یعنی هیچ‌جای دنیا این میزان قانون تولید نمی‌کنند.

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50 هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فرهادی گفت: حقوق معمان در تمام ماه‌ها اکثرا در تاریخ سی‌ام هر ماه واریز می‌شود و این ماه نیز از ساعت 13 امروز پنجشنبه 30 آذر واریز حقوق انجام شد بنابراین تاخیری نداشتیم البته به دلیل شب یلدا تمایل داشتیم حقوق را زودتر واریز کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50 هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش درباره چرایی واریز حقوق معلمان از ظهر امروز 30 آذر آن هم در آستانه شب یلدا گفت: برای تأمین منابع ناشی از تغییر رتبه معلمان نیاز بود تا منابع مالی تأمین شود و در نهایت با دستور معاون اول رییس‌جمهور این کار انجام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50 هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50 هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از واریز حقوق و معوقات معلمان خبر داد. این پرداخت‌ها تا پایان سال به صورت ماهانه و تا تکمیل و تسویه کامل معوقات معلمان مشمول با تأمین اعتبار لازم و همکاری سازمان برنامه و بودجه ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50 هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت بخشی از معوقات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته به مبلغ 345 میلیارد تومان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری خطاب معلمان و فرهنگیان بازنشسته یک اطلاعیه مهم صادر کرد. صندوق بازنشستگی کشوری خطاب معلمان و فرهنگیان بازنشسته یک اطلاعیه مهم صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت سه ماه از معوقات رتبه‌بندی بازنشستگان 1402 با حقوق آذر ماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت سه ماه از معوقات رتبه‌بندی بازنشستگان 1402 با حقوق آذر ماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، دکتر حمیدرضا نجف‌پورکردی در مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره هلدینگ سرمایه‌گذاری فرهنگیان افزود: به اذعان جامعه ذینفعان و مخاطبان، موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در مسیر تعالی قرار گرفته است و هر روز شاهد اتفاقات مثبتی در راستای تحقق مطالبات اعضا هستیم. وی با اشاره به بیانات مقام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق معلمان و فرهنگیان تا پایان سال 6 میلیون و 200 هزارتومان افزایش یافت این افزایش از معوقات رتبه بندی معلمان بازنشسته است. حقوق معلمان و فرهنگیان تا پایان سال 6 میلیون و 200 هزارتومان افزایش یافت این افزایش از معوقات رتبه بندی معلمان بازنشسته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ نماینده مجلس شورای اسلامی از افزایش حقوق معلمان خبر داد. علیرضا منادی سفیدان عنوان کرد: در آستانه شب یلدا با پیگیری‌های...