شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه 50 هزار نفر مشمول دریافت معوقه رتبه‌بندی شده‌اند، گفت: این تعداد به صورت میانگین 37 میلیون تومان، ناشی از معوقه متناسب‌سازی در طول اجرای این قانون یعنی از 31 شهریور 1400 تا پایان سال 1402 دریافت می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، بازنشستگان صندوق فولاد که پیش‌تر برای دریافت کارت رفاهی حکمت و بهره‌مندی از امکانات فروشگاه‌های اتکا ثبت‌نام کرده بودند می‌توانند جهت دریافت این کارت از روز پنجشنبه 30 آذر ماه 1402 با مراجعه به دفاتر امور بازنشستگی با ارائه کارت ملی، حکمت کارت خود را دریافت کنند. ضمناً دفاتر امور بازنشستگی مناطق آماده...

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان آموزش و پرورش و همچنین پرداخت معوقات آنها خبر داد. سال 1401، معلمان بازنشسته از تعیین رتبه خود توسط آموزش و پرورش گلایه مند بودند؛ همچنین عدم واریز حقوق مبتنی بر رتبه بندی نیز برای آنها ناراحتی ایجاد کرده بود. از سویی دیگر، آموزش و پرورش نیز مشکل کار را در صندوق بازنشستگی کشوری و عدم اعمال حقوق معلمان بازنشسته مطابق با...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50 هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

27 تشکل دانشجویی در نامه ای به نمایندگان مجلس از افزایش تدریجی سن بازنشستگی در لایحه برنامه هفتم پیشرفت حمایت کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50 هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان بازنشسته اطلاعیه مهمی صادر کرد. صندوق بازنشستگی کشوری درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان بازنشسته اطلاعیه مهمی صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس توافق صورت گرفته بین کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی برای بازه زمانی آذر 1402 تا آذر 1403 افزایش پیدا کرد مبلغ جدید بیمه بازنشستگان اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، 150 هزار تومان این مبلغ توسط بازنشستگان و 155 هزار تومان نیز توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می شود.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با پیگیری به عمل آمده در جهت اجرای رتبه بندی و براساس اعلام رسمی آموزش و پرورش، از مجموع حدود 120هزار نفر که در سال 1400 و 1401 بازنشسته شدند، حدود 62 هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی می‌شوند؛ یعنی معلمان و همکاران این دستگاه که مشمول بخشنامه 230 بوده و رسته آن‌ها آموزشی و فرهنگی است.

وب‌گاه منیبان

بر اساس جدیدترین اخبار رسیده معوقات فرهنگیان بازنشستگان در این یکی دو روز پرداخت خواهد شد. به گزارش منیبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت بخشی از معوقات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته خبر داد و گفت: حدود 62 هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی می‌شوند. مهدی مسکنی گفت: موضوع رتبه بندی بازنشستگان رسته آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش براساس قانون باید اجرایی...

خبرگزاری دانشجو

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای 50هزار و 500 نفر از مشمولان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت بخشی از معوقات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته خبر داد و گفت: حدود 62 هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت بخشی از معوقات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته خبر داد و گفت: حدود 62 هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

صندوق بازنشستگی فولاد همچنان که تا کنون نشان داده پرداخت بدون تاخیر و منظم حقوق بازنشستگان را در اولویت اساسی خود قرار داده و خدمت به بازنشستگان عزیز را افتخار خود می داند. صندوق بازنشستگی فولاد در اطلاعیه ای از پرداخت حقوق آذرماه بازنشستگان صندوق فولاد در آستانه شب یلدا خبر داد.