شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه گسترش

حل مشکلات داخلی صنعت نفت مهم‌ترین اقدامی است که باید دولت آن را موردتوجه دهد. توجه به نیروی انسانی در کنار حل مشکلات بین‌المللی، می‌تواند تحول بزرگی را در صنعت نفت کشور رقم بزند، چراکه ظرفیت‌های فنی بسیار خوبی در این صنعت وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی پیمان جبلی رئیس رسانه ملی شاهید مظفری سرپرست مرکز طرح، برنامه و بودجه صداوسیما شد.

وب‌گاه گسترش

قوانین بیمه باید به سمت حمایت از مشاغل اینترنتی سوق داده شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رییس صداوسیما در حکمی شاهید مظفری را به عنوان سرپرست مرکز طرح، برنامه و بودجه صداوسیما منصوب کرد. وی در حکم مظفری این موارد را در دستور کار وی قرار داده است: برنامه ریزی دقیق و عملیاتی جهت تحقق سند تحول رسانه ملی به عنوان میثاق مشترک سازمانی در دوره تحول، نظارت هوشمندانه بر اجرای برنامه‌های راهبردی و عملیات هماهنگ و هم افزای مالی و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اداره پیشگیری از ناهنجاری‌ها و ارتقاء سلامت بازار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برخی از افراد در فضای مجازی، با نشان دادن تصاویر مجوزهای نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و انتساب مجوز به خود، اعتماد مخاطبان را جلب و اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کرده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز پرداخت معوقه معلمان بازنشسته خبر داده و در این باره گفته است: صندوق بازنشستگی کشوری طی پرداختی که پس از واریز حقوق آذرماه خواهد داشت، به طور میانگین بابت معوقه معلمان سه ماهه مهر و آبان و آذر 1402 مبلغی معادل 6 میلیون و 645هزار تومان به حساب این تعداد از مشمولان واریز خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

تازه‌ترین اطلاعات اعلام کرده که رتبه‌بندی برای 50 هزار و 500 نفر از معلمان بازنشسته انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد: 50 هزار و 500 نفر از بازنشستگان سال‌های 1400 و 1401 مشمول نظام رتبه‌بندی معلمان شدند. صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد: 50 هزار و 500 نفر از بازنشستگان سال‌های 1400 و 1401 مشمول نظام رتبه‌بندی معلمان شدند. به گزارش عرشه آنلاین، رتبه‌بندی در حقوق بازنشستگی 50 هزار و 500 نفر از معلمان بازنشسته اعمال شد.

وب‌گاه فرارو

صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد: 50 هزار و 500 نفر از بازنشستگان سال‌های 1400 و 1401 مشمول نظام رتبه‌بندی معلمان شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رتبه‌بندی در حقوق بازنشستگی 50 هزار و 500 نفر از معلمان بازنشسته اعمال شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاچاقچی سلاح جنگی و مهمات غیرمجاز در شهر ارومیه خبر داد.

وب‌گاه گسترش

برای آشنایی با چگونگی ثبت نام در طرح وام 100 میلیون تومانی دولت، ویژه بازنشستگان، مراحل و مدارک لازم را در ادامه بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد افراد شاغل متوفی و بازنشسته متوفی که از صندوق بازنشستگی کشور حقوق دریافت می‌کنند تا پایان شهریور ماه امسال در مجموع به حدود 300 هزار نفر رسیده که سهم 18 درصدی از کل صندوق را به خود اختصاص داده است. تعداد افراد شاغل متوفی و بازنشسته متوفی که از صندوق بازنشستگی کشور حقوق دریافت می‌کنند تا پایان شهریور ماه امسال در مجموع به حدود 300 هزار نفر رسیده که سهم 18 درصدی از کل صندوق را به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این اینفوگرافیک به جزئیات و مشمولان طرح رتبه بندی معلمان و فرهنگیان بازنشسته پرداخته ایم. در این اینفوگرافیک به جزئیات و مشمولان طرح رتبه بندی معلمان و فرهنگیان بازنشسته پرداخته ایم. به گزارش عرشه آنلاین؛ رتبه‌بندی در حقوق بازنشستگی 50 هزار و 500 نفر از معلمان بازنشسته اعمال شد.

خبرگزاری تسنیم

رتبه‌بندی در حقوق بازنشستگی 50 هزار و 500 نفر از معلمان بازنشسته اعمال شد.