شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: بخش بزرگی از بنگاه‌هایی که در اختیار بانک‌ها بود و دستگاه‌های اجرایی نیز حاضر نبودند از آنها دل بکنند، در ماه‌های آینده واگذار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) در بیانیه ای درباره انتقادات به صندوق بازنشستگی تاکید کرد: بی‌اطلاعی از فرآیند مسئله‌محوری نباید موجب اتهام‌زنی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس لایحه بودجه سال 1403 قرار است که بیمه شدگان و مستمری بگیران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی از ابتدای سال جدید در موقع خرید مایحتاج و لوازم مورد نیاز خود یک درصد مالیات ارزش افزوده بیشتر بپردازند ولی منابع حاصله به جیب دولت برود و برای متناسب‌سازی بازنشستگان کشوری و لشگری و.. هزینه شود! بر اساس لایحه بودجه سال 1403 قرار است که بیمه شدگان و مستمری بگیران مشمول قانون کار و تامین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نکته مهم و البته قابل تامل درباره هم سان سازی حوقو بازنشستگان نهاد تصمیم گیرنده درباره میزان افزایش حداقل مستمری بازنشستگان کارگری است که به تصمیمات مزدی شورایعالی کار بستگی دارد و تصمیم‌گیرنده درباره آن سازمان تامین اجتماعی ا‌ست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد در صورت تصویب برنامه هفتم برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان، در سال اول به 48 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یکی از اخبار مهم این روزهاست که وضعیت آن برای بازنشستگان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد در صورت تصویب برنامه هفتم برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان، در سال اول به 48 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی درباره اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403 داد. معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی درباره اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403 داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد در صورت تصویب برنامه هفتم برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان، در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا فیضی‌نژاد در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: باتوجه به پیگیر‌های انجام شده در برنامه هفتم توسعه، اگر موضوع متناسب‌سازی اجرا شود، حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری باید به صورت 90 درصد شاغل همتراز پرداخت شود که 40 درصد آن باید در سال اول اعمال شود. وی ادامه داد: میزان 90 درصد حقوق شاغل همتراز به گونه‌ای است که در سال اول 40 درصد،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد. زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بر اساس تازه ترین خبرها عیدی بازنشستگان و کارمندان دراوایل اسفندماه واریز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد در صورت تصویب برنامه هفتم برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان، در سال اول به 48 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: صندوق فولاد همسان سازی و متناسب سازی را با اتکا به منابع داخلی خود اجرا نمود و حدود 10 هزار میلیارد تومان را برای این منظور هزینه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در نشست خبری خود با تشریح عملکردش اظهار داشت: درباره بحران کلان صندوق‌های بازنشستگی بار‌ها شنیده‌ایم که می‌توان آن‌را در زمره اولین بحران‌ها دانست ما نیازمند برنامه‌های کلان برای رفع مشکلات این صندوق‌ها هستیم. وی افزود: در سال جاری بیش از 17 درصد بودجه برای پرداخت حقوق سه صندوق بازنشستگی اصلی هزینه...