شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت پنجم وام ضروری بازنشستگان کشوری خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری توسط وزیر کار و رفاه اجتماعی منصوب شد. مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری توسط وزیر کار و رفاه اجتماعی منصوب شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، در حکمی «مهدی مسکنی» را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ذوالنوریان گفت: حدود 3 میلیون و 900 هزار نفر از افراد َتحت پوشش نهاد‌های حمایتی که تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، پس از تصویب سبد پیشنهادی در هیات وزیران سهام‌دار می‌شوند.

وب‌گاه الف

«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «مهدی مسکنی» را به‌عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهدی مسکنی، از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان «مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری» منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، در حکمی «مهدی مسکنی» را به‌عنوان «مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری» منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، در حکمی «مهدی مسکنی» را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، در حکمی «مهدی مسکنی» را به‌عنوان «مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری» منصوب کرد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، در حکمی «مهدی مسکنی» را به‌عنوان «مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری» منصوب کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ کار و رفاه اجتماعی، متن حکم مهدی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن حکم مهدی مسکنی به این شرح است: با عنایت به بند (ج) ماده واحده قانون اصلاح ماده (113) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی (مصوب 1388) و تصویب هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه در تاریخ 13 آذر 1402و نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت "مدیرعامل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، در حکمی «مهدی مسکنی» را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین صندوق بازنشستگی تکمیلی کشور با نام «آتیه مفید» هفته آینده پذیره‌نویسی می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 11 هزار و 307 واحد همراه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز هم در روند رو به رشد قرار گرفت و شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 11 هزار و 307 واحد به رقم 2 میلیون و 176 هزار و 536 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با افزایش 6173 واحد به رقم 747 هزار و 562 واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از 7 میلیون و 562 هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز بیش از 11.3 سهام در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وکلای ملت سرانجام با تصویب ماده 29 لایحه برنامه هفتم توسعه، تکلیف سن بازنشستگی و حق بیمه قشرهای مختلف را روشن کردند. تصمیمی که به معنای افزایش سن بازنشستگی برای گروه‌های مختلف بود. به گفته محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سقف سنوات خدمت حداکثر 35 سال تعیین شده است و سقف سن بازنشستگی برای آقایان 62 سال و برای خانم‌ها 55 سال تعیین شد. مصوبه...