شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه فرارو

صندوق سرمایه‌گذاری بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) همچنان بزرگترین صندوق بازنشستگی است و با 1.4 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت در صدر جدول قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

احتمال می‌دهم که افزایش سن بازنشستگی، تا حدی، روی منابع درامدی تاثیر گذار باشد و این منابع را افزایش دهد، اما باید توجه کنیم که این موضوع به قیمت افزایش سن بازنشستگی انجام می‌شود. افزایش سن بازنشستگی، برای کشور، هزینه‌هایی ایجاد می‌کند. عده زیادی از جوانان منتظرند تا افرادی که دوره شغلی آنان به پایان رسیده است، از چرخه اشتغال خارج شوند، تا نوبت به استخدام آنان نیز برسد.

وب‌گاه فرارو

تا امروز (شنبه 27 آبان ماه 1402) برای تعداد 53هزار و 400 نفر از شاغلین فرهنگی که بازنشسته شده‌اند، با توجه به ارسال مدارک و مستندات لازم از سوی دستگاه اجرایی محل اشتغال، حکم بازنشستگی قطعی صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

با توجه به سوالات بازنشستگان در خصوص پرداخت 2000 فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ 35 میلیون تومان، متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت‌بندی شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با توجه به سوالات بازنشستگان در خصوص پرداخت 2000 فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ 35 میلیون تومان، متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت‌بندی شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دیوان عدالت اداری طی نامه‌ای به مدیرعامل صندوق بازنشستگی خواستار اطلاع رسانی به بازنشستگان از طرف صندوق بازنشستگی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان و افزایش حقوق آنها در دولت سیزدهم به اجرا درآمد و به مطالبات چندین‌ساله معلمان پاسخ داد. طرح رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان و افزایش حقوق آنها در دولت سیزدهم به اجرا درآمد و به مطالبات چندین‌ساله معلمان پاسخ داد. اما آنچه پس از اجرای طرح به چالش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش دوباره به وعده‌ی خود عمل نکرده است و صدای بازنشستگان را درآورد. آموزش و پرورش دوباره به وعده‌ی خود عمل نکرده است و صدای بازنشستگان را درآورد. به گزارش عرشه آنلاین؛ جمعی از بازنشستگانِ آموزش و پرورش می‌گویند: هر سال پاداش پایان خدمت شهریورماه پرداخت می‌شد اما حالا آموزش و پرورش به وعده‌ی خود عمل نکرده است این در حالی است که وزیر چندی پیش از پرداختِ پاداش بازنشستگان تا مهرماه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صندوق بازنشستگی کشوری تعداد 2 هزار فقره وام ازدواج با مبلغ 35میلیون تومان به فرزندان بازنشستگان پرداخت کرد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین دوره تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت به عنوان صنعت پیشرو در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور و خط مقدم جنگ اقتصادی و مبارزه با تحریم ها برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسهیلات ازدواج 35 میلیون تومانی برای فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد. تسهیلات ازدواج 35 میلیون تومانی برای فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد. به گزارش عرشه آنلاین، با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران، 2000 فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ 35 میلیون تومان پرداخت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تعداد 2هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ 35 میلیون تومان پرداخت شد.