شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

با پرداخت بدهی آموزش و پرورش به صندوق بازنشستگی کشوری؛ همسان سازی حقوق معلمان بازنشسته با سرعت بیشتری انجام می گیرد. با پرداخت بدهی آموزش و پرورش به صندوق بازنشستگی کشوری؛ همسان سازی حقوق معلمان بازنشسته با سرعت بیشتری انجام می گیرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بدهی آموزش و پرورش به صندوق بازنشستگی کشوری بابت رتبه بندی معلمان پرداخت شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی قیمت‌ها در مناطق مختلف پایتخت آشکار می‌کند که در حال حاضر قیمت آش و حلیم نسبت به ابتدای سال 1402 با افزایش دوبرابری همراه بوده است.

وب‌گاه منیبان

وام ضروری 30 میلیون تومانی بازنشستگان در روز یکشنبه واریز خواهد شد و این خبر خوبی برای بازنشستگان محسوب می شود. به گزارش منیبان به نقل از برترین ها، بنا بر اعلام صندوق بازنشستگی کشوری نوبت چهارم وام ضروری 30 میلیون تومانی برای بازنشستگان یکشنبه واریز شد. با توجه به تاخیر پرداختی وام‌های ضروری، با هماهنگی‌های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات خبر توزیع حقوق بازنشستگان در ادامه با ما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان چالش برانگیز است در جدول زیر جزئیات واریز حقوق آبان ماه 1402 بازنشستگان آمده است. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان چالش برانگیز است در جدول زیر جزئیات واریز حقوق آبان ماه 1402 بازنشستگان آمده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ حقوق بازنشستگان مسئله پر چالش همه دولت ها بوده است. مقدار دریافتی حقوق بازنشستگان همیشه موجب نارضایتی قشر عظیمی از بازنشستگان...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با انتقاد به برخی مفاد برنامه هفتم توسعه، گفت: بدهی دولت به تامین اجتماعی به حدود 700 میلیارد تومان رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با انتقاد از گنجاندن چند بند در برنامه هفتم توسعه گفت: تصویب این موارد سازمان را به سمت ورشستگی خواهد بود؛ براساس آمار تاکنون دولت 700 هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی هما مدعی بدهی 1600 میلیارد تومانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به این صندوق شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اجتماعیی مجلس گفت: مجلس قطعا زیر بار حذف همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم نخواهد رفت و صد در صد این موضوع را در لایحه برنامه هفتم توسعه می آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ضریب پشتیبانی صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی به کمترین میزان خود طی حیات صندوق افت کرده و به مرحله هشدار رسیده است.