شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه فرارو

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: نوبت چهارم وام ضروری 30 میلیون تومانی صندوق برای واجدان شرایط تا آخر وقت امشب (یکشنبه) واریز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهارمین نوبت وام ضروری بازنشستگان کشوری امشب واریز می‌شود صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: نوبت چهارم وام ضروری 30 میلیون تومانی صندوق برای واجدان شرایط تا آخر وقت امشب (یکشنبه) واریز می شود. به گزارش ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به تاخیر پرداختی وام‌های ضروری، با هماهنگی‌های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، نوبت چهارم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: نوبت چهارم وام ضروری 30 میلیون تومانی صندوق برای واجدان شرایط تا آخر وقت امشب (یکشنبه) واریز می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعات نشان می‌دهند، اگر شاخص پشتیبانی به کمتر از 6.37 (خط ریسک برحسب منابع نقدی) تقلیل پیدا کند، سازمان قادر به انجام تعهدات قانونی خود براساس منابع نقدی حاصل از دریافت حق بیمه نخواهد بود. تامین اجتماعی در مرز هشدار / پشتیبانی از بازنشستگان در پایین‌ترین سطح حیات صندوق

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دیوان محاسبات بر لزوم تسریع در اعمال قانون رتبه‌بندی در احکام بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اقتصاد از انحلال 3 موسسه اعتباری و یک بانک خصوصی تا پایان امسال خبر داد

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه موسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد. مدتی پیش موسسه اعتباری توسعه منحل و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو موسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد.

وب‌گاه منیبان

دیوان محاسبات بر لزوم تسریع در اعمال قانون رتبه‌بندی در احکام بازنشستگان سال 1400 و 1401 وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد. به گزارش منیبان، کیومرث داودی معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور در جلسه‌ای که با حضور مسئولان و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشور تشکیل شد، بر لزوم تسریع در اعمال امتیاز رتبه‌بندی در احکام بازنشستگان...

خبرگزاری دانشجو

دیوان محاسبات از تشکیل یک کمیته فنی جهت احصاءدقیق بدهی قابل پرداخت به صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس گفت: در نیمه اول امسال برای 12 میلیون سهامدار 116 ناشر بورسی 2.7همت سود از طریق سجام واریز شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بورس با اشاره به راه‌اندازی بورس‌بان، گفت: در نیمه اول امسال برای 12 میلیون سهامدار 116 ناشر بورسی 2.7 همت سود از طریق سجام واریز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال 3 موسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد. مدتی پیش موسسه اعتباری توسعه منحل و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو موسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد.