شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از بازنشستگان به وزیر کار درباره عملکرد مدیر عامل صندوق بازنشستگی نامه ای اعتراضی نوشتند جمعی از بازنشستگان به وزیر کار درباره عملکرد مدیر عامل صندوق بازنشستگی نامه ای اعتراضی نوشتند در نامه این بازنشستگان آمده است هر چه سریعتر نسبت به ساماندهی امور مدیریتی صندوق بازنشستگی کشوری اقدام کنید

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: کارخانه اسپیرال این شرکت با دستور "ترکی" مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به منظور مشارکت در تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید خطوط انتقال آب به‌عنوان یک صنعت استراتژیک و کاهش وابستگی به خارج کشور احیا شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در راستای طرح کوچک سازی دولت، با ادغام سه وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، وزارت کار و امور اجتماعی و وزارت تعاون تشکیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمارها نشان می‌دهد به ازای هر 1000 نفر جمعیت در هر یک از استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، تنها 9 نفر حقوق بگیر از صندوق بازنشستگی کشوری هستند. این رقم حدودا نصف متوسط کشوری است. آمارها نشان می‌دهد به ازای هر 1000 نفر جمعیت در هر یک از استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، تنها 9 نفر حقوق بگیر از صندوق بازنشستگی کشوری هستند. این رقم حدودا نصف متوسط کشوری است. بر اساس آخرین آمارهای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیش حقوقی بازنشستگان لشگری امروز صبح در سامانه ساتا بارگذاری شد. فیش حقوقی بازنشستگان لشگری امروز صبح در سامانه ساتا بارگذاری شد. بازنشستگان صندوق لشگری، از بارگذاری فیش حقوقی شهریورماه در سامانه ساتا خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سمیه گلپور، رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران اظهار داشت: برخی از مواد لایحه هفتم توسعه نیازمند اصلاح است چرا که منافع جامعه کارگری را خدشه‌دار می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود نیلی با تایید خبر بازنشستگس خود نوشت: دانشگاه درصدد آن بوده که برای من و تعداد دیگری از همکاران، از هیئت امنای دانشگاه اجازه تمدید دریافت کند که این اجازه مورد موافقت قرار نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران در نامه ای به قالیباف رئیس مجلس خواستار حذف و اصلاح بندهایی از احکام برنامه هفتم که منافع جامعه کارگری را خدشه دار می‌سازد، در کمیسیون تلفیق شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این شرایط با توجه به اینکه اقتصاد ایران با تورم مداوم روبروست، اگر میانگین حقوق 5 سال افراد گرفته شود، مبلغ آن به‌شدت نسبت به میانگین دو سال آخر افت می‌کند چراکه مثلاً فرد در سال پنجم 20 میلیون تومان دریافتی داشته، اما 5 سال پیش این رقم حدود 5 میلیون تومان بوده و میانگین گرفتن از آن‌ها به ضرر بازنشسته و به نفع صندوق بیمه است. دولت و مجلس همچنان در حال پاسکاری طرح تغییر مبنای محاسبه...

وب‌گاه 55 آنلاین

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام طرح بیمه‌ای بازنشستگان است در ادامه برای اطلاع بیشتر درباره جزئیات آخرین مهلت ثبت‌نام با ما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه درحالی پیشنهاد دولت برای نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین 5 سال آخر خدمت را رد کرده و ملاک محاسبه حقوق بازنشستگی را قانون فعلی یعنی میانگین دو سال آخر خدمت در نظر گرفته است که معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید: این موضوع همت نمایندگان مجلس را می‌طلبد تا «ضریبی از حداقل دستمزد» را برای کل دوره مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی قرار گیرد. کمیسیون...

خبرگزاری تسنیم

در پی ورود اثربخش سازمان بازرسی کل کشور به فرآیند واگذاری سهام دولت در پتروشیمی باختر و بازگشت مبلغی بالغ بر 19 هزار میلیارد تومان به بیت‌المال، وزیر نفت با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه از پیگیری‌های صورت گرفته، قدردانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی ورود اثربخش سازمان بازرسی کل کشور به فرآیند واگذاری سهام دولت در پتروشیمی باختر، وزیر نفت با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه از پیگیری‌های صورت گرفته، قدردانی کرد.