شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیرو نشست تعدادی از روسای کانون‌های بازنشستگی استان‌های مختلف کشور با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مهلت ثبت‌نام در طرح اختیاری «جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان» تا 31 شهریور ماه تمدید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهلت ثبت نام در طرح اختیاری «جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان» تا پایان روز جمعه، 31 شهریورماه تمدید شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 311 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده و مابقی اسناد نیز در حال رسیدگی تا هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت‌الله ترکی روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی تعدادی از مدیران ستادی این صندوق با تعدادی از روسای کانون‌های بازنشستگان استان‌های مختلف کشور افزود: همچنین مطالبات سال‌های گذشته مراکز درمانی طرف قرارداد با این صندوق به غیر دو سند درمانی به طور کامل تسویه شده است. مطالبات مراکز درمانی به 200 میلیارد تومان رسید وی اظهارداشت:...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 311 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده و مابقی اسناد نیز در حال رسیدگی است تا هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مکاتبه با مرکز آمار ایران برای تعیین سهم دقیق بخش تعاون از دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مدیریت سهام عدالت خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم سقف تجارت مرزنشینان به 600 دلار افزایش یافت. رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری شرکت‌های تعاونی سهام عدالت گفت: فکر می‌کنم سود سهام عدالت امسال هم مانند سود سال گذشته خواهد بود. عسگر توکلی،...

وب‌گاه گسترش

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مکاتبه با مرکز آمار ایران برای تعیین سهم دقیق بخش تعاون از دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مدیریت سهام عدالت خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم سقف تجارت مرزنشینان به 600 دلار افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور تعاون وزارت کار با اشاره به وجود 49 شرکت تعاونی سهامی عدالت گفت: امروز در مدل سهام عدالت با وجود آنکه طبق قانون سیاست‌های کلی اصل 44 مالکیت را به مردم دادیم ولی مدیریت هنوز در دست مردم نیست و دولت قرار است که این کار را تعیین تکلیف کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مکاتبه با مرکز آمار ایران برای تعیین سهم دقیق بخش تعاون از دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مدیریت سهام عدالت خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم سقف تجارت مرزنشینان به 600 دلار افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مدیریت سهام عدالت خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صندوق درآمد ثابت ثبات ویستا 2 ساله شد. ثبات ویستا که یکی از صندوق های درآمد ثابت قابل معامله بازار سرمایه است که سالگرد دو سالگی خود را پشت سر گذاشت.

وب‌گاه گسترش

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مکاتبه با مرکز آمار ایران برای تعیین سهم دقیق بخش تعاون از دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مدیریت سهام عدالت خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم سقف تجارت مرزنشینان به 600 دلار افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان فولاد اصفهان روز گذشته دست به تجمع اعتراضی زدند.

وب‌گاه گسترش

از ماه گذشته با آغاز به کار 3 صندوق بازنشستگی تکمیلی، فعالیت این صندوق های نوظهور رسما در بازار سرمایه آغاز شد. صندوق بازنشستگی تکمیلی، ابزاری کارآمد برای افزایش توان مالی شاغلان در دوران بازنشستگی است و در دنیا طرفداران زیادی دارد. کارکردهای این صندوق ها ساده و به نفع شاغلان و شرکت هاست.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مربوط به مرداد ماه امسال در شهریور پرداخت می‌شود.