شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات پرداخت سهم خود برای پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان بازنشسته را اعلام کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری درباره پرداخت حقوق بازنشستگان اطلاع رسانی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعات 18 شرکت بیمه ای توسط هکرها هک شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت بدون مقدمه به سراغ اصلاحات پارامتریک رفته و این امر اعتراض کارگران را به دنبال داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ضروریست که دولت نسبت به مسئله همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه کند و شرایطی را فراهم کند که حقوق فرد بازنشسته حداقل 80 درصد از حقوق فرد شاغل باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیشترین تعداد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشور مربوط به وزارت آموزش و پرورش است. سهم این وزارتخانه از صندوق بازنشستگی بیش از 62 درصد و معادل یک میلیون و 22 هزار نفر است.

وب‌گاه فرارو

سرزمین سازمان برنامه و بودجه به عنوان دولت در سایه دایم در حال سنگ اندازی بر سر راه رتبه‌بندی! سرزمینِ مجلس، بعد از، اما و اگر‌ها بعد از سالیان؛ رتبه‌بندی را تصویب می‌کند! سرزمینِ آموزش و پرورش هم با دست‌کاری‌هایی عجیب، آن را ناقص اجرا می‌کند! و سرانجام سرزمینِ خودمختار صندوق بازنشستگی به جای رفع مشکل بین خودشان و به جای دست مریزاد به همکاران با سابقه بیش از 30 سال تدریس با توجه به...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی یکسال اخیر هر 10 دقیقه یک نفر کارمند دولتی، بازنشسته شده و حقوق‌بگیر صندوق بازنشستگی کشوری شده است. صندوق بازنشستگی کشوری در بهترین حالت امسال حداقل باید 221 همت حقوق به افراد تحت پوشش خود پرداخت کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت: با صندوق های بازنشستگی تکمیلی بازار سرمایه علاوه بر تقویت دید بلند مدت سرمایه گذاری منابع پایدار و با ثبات به شکل مستمر وارد بازار سرمایه خواهد شد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با انتقال «صندوق هما» به صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت‌های آن از جمله شرکت هواپیمایی چابهار به شرکت‌های صندوق اضافه شده که ظرفیت آن برای خدمت بیشتر به بازنشستگان کشوری استفاده خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت هواپیمایی چابهار از جمله شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری (صندوق بازنشستگی هما) است که با توجه به اهمیت تسهیل سفر زائران اربعین حسینی اولین پرواز بین‌المللی این شرکت به مقصد نجف اشرف برای خدمت به زوار اربعین حسینی را آغاز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: افزایش نرخ امید به زندگی از 53 سال به 78 سال از خدمات بزرگ نظام جمهوری اسلامی است و الان باید برای 53 ساله ها به خواستگاری برویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دریافت حقوقی مکملی بازنشستگان به صورت ماهانه و سنواتی توضیح داد.