شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری تسنیم

در 6 ماه ابتدایی سال جاری بیش از 51 هزار میلیارد تومان سود از سوی سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب 42 میلیون سهامدار واریز شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان بازرسی کل کشور جزئیات تازه‌ای از جلوگیری واگذاری غیرقانونی سهام دولت از سوی پتروشیمی باختر توسط سازمان بازرسی را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی مسکنی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی منصوب شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

به‌طور کلی، 99 درصد کنترل و مدیریت صنعت پالایشی کشور در اختیار دولت و نهاد‌های عمومی است. به عبارتی، بخش خصوصی در این بازار پرتقاضا اصلا به حساب نمی‌آید. تامین اجتماعی 45 درصد این بازار را در اختیار دارد. دولت (شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران) 35 درصد و سهام عدالت 11 درصد بازار را به دست گرفته‌اند. سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح نیز با سهم 8 درصدی از میزان پالایش نفت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی ضمن موافقت با درخواست نعمت‌الله ترکی در صندوق بازنشستگی کشوری برای اتمام مأموریت و تقدیر از خدمات و تلاش‌های وی در دوران تصدی مسئولیت، در حکمی مهدی مسکنی معاون امور تعاون را با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد. مسکنی پیش از این دبیر انجمن علمی غذا و تغذیه، مدیر عامل تعاونی مسکن بنیاد رشد، رئیس هیئت مدیره...

وب‌گاه فرارو

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با پایان مأموریت «نعمت‌الله ترکی» در مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، در حکمی «مهدی مسکنی» معاون امور تعاون را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این صندوق منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس انتقاداتی را درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مأموریت «نعمت‌الله ترکی» در صندوق بازنشستگی کشوری پایان یافت و وزیر رفاه سرپرست جدید را معرفی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کار در حکمی مهدی مسکنی معاون امور تعاون را با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون با پایان مأموریت «نعمت‌الله ترکی» در مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، در حکمی «مهدی مسکنی» معاون امور تعاون را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این صندوق منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برکنار شد نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برکنار شد به گزارش عرشه آنلاین، مهدی مسکنی معاون وزیر کار به سمت سرپرستی صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با پایان مأموریت «نعمت‌الله ترکی» در مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، در حکمی «مهدی مسکنی» معاون امور تعاون را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این صندوق منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازرس ویژه سازمان بازرسی گفت: افزایش سرمایه غیرقانونی پتروشیمی باختر باطل شد و بر این اساس 5.5 در صد سهام باید به دولت بازگردد.