شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه 55 آنلاین

چند وقت اخیر از صدور احکام بازنشستگان 1401 با اعمال پاداش و رتبه‌بندی تا چند هفته آینده خبر داده بود و به گفته وی، این کار به حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت که تامین شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آستانه هفته دولت با حضور در شرکت ایران یاسا تایر و رابر خط تولید «تایرهای ATV یا تایرهای کشاورزی سبک و موتورهای چهارچرخ» این شرکت را برای نخستین بار در کشور افتتاح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل کارگروه رفع موانع هم‌افزایی میان شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

وب‌گاه گسترش

آیین افتتاح خط «اکسترودر» خوراک گرم آج تایر با ظرفیت 25 تن در روز با طراحی و ساخت مهندسان متخصص شرکت ایران یاسا با حضور دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ظهر امروز یکشنبه 29 مرداد در محل کارخانه ایران یاسا برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمک هزینه‌های درمانی سال 1402 برای بازنشستگان صنعت نفت اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 289 ناشر، سود 30 میلیون و 511 هزار و 959 سهامدار را که شامل 30 هزار و 571 میلیارد و 767 میلیون تومان می‌شود را با سامانه سجام پرداخت کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل کارگروه رفع موانع هم‌افزایی میان شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: هم‌افزایی بین شرکتی باعث حذف رانت و افزایش گردش و سود درون خانواده این صندوق می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

بیش از 30 هزار میلیارد تومان سود در 5 ماه نخست سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان و مستمری‌بگیران محترم نیروهای مسلح می توانند فیش حقوقی مرداد ماه خود را مشاهده کنند.

خبرگزاری تسنیم

مانده تسهیلات قرض‌الحسنه و حمایتی بانک صادرات ایران با بهره‌مندی بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، از 197 هزار میلیارد ریال گذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهنگیان بازنشسته در اعتراض به همسان سازی حقوق ها و رتبه بندی معلمان دست به تجمع اعتراضی زدند.

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکامی، «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی را به سمت نائب‌رئیس و «هادی بهداد» را به سمت دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارتخانه منصوب کرد.