شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیش از پنج سال است که برخی از بازنشستگان در شهرهای مختلف در اعتراض به اجرایی نشدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تجمع می‌کنند. حالا آنها با دردسر جدید مواجه شده‌اند؛ یعنی حذف صدها قلم دارو از لیست شمول بیمه.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام جدید 20 میلیون تومانی به بازنشستگان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی فولاد برای پرداخت وام ضروری 20 میلیونی با نرخ کارمزد 4 درصد به بازنشستگان، تفاهم‌نامه‌ای را با یک بانک به امضا رساند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ماجرا به بند «ب» ماده 12 برنامه ششم توسعه، سازمان تامین اجتماعی را مکلف کرده است که متناسب‌سازی حقوق را درباره بازنشستگان اجرا کند. در حال حاضر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

همزمان با هفته دولت و با حضور وزرای دولت، فردا (چهارشنبه) از صندوق بازنشستگی تکمیلی رونمایی می شود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: دولت قبل 196 همت بدهی به بانک مرکزی، 448 همت بدهی به صندوق های بازنشستگی و 655 همت بدهی به نظام بانکی داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افزایش ارزش روز کل سرمایه گذاری های صندوق از 90 هزار و 985 میلیارد تومان در ابتدای آذرماه 1400 به 162 هزار و 144 میلیارد تومان در دولت سیزدهم رسید در این رابطه رشد 78.21 درصدی رقم خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اصلاحیه دوم مصوبه افزایش ضریب حقوق سال 1402 کارمندان و بازنشستگان دولتابلاغ سد

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر فوری نوشت: شاید هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که روزی صداوسیما که این روزها خود را انقلابی می داند با ساخت سریال سفارشی بازپرس، خیلی علنی «فساد سیستماتیک» در جمهوری اسلامی را تایید کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعات در یادداشتی از شکاف روزافزون درآمدی بازنشستگان و خط فقرانتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از بیستم هر ماه آغاز می‌شود اما با وجود ورود به شهریور، برخی از بازنشستگان اعلام کرده‌اند که هنوز حقوق مرداد ماه خود را دریافت نکرده‌اند. اما چرا حقوق مستمری‌بگیران واریز نشده است؟

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

برای نخستین بار، پرداخت هزینه خسارت درمان مربوط به خدمات دندانپزشکی و داروی بیماران غیرخاص نیز در طرح جدید اختیاری پیش‌بینی شده، همچنین افزایش چهار برابری سقف تعهد ویزیت از گروه خدمات اصلی مورد نیاز جامعه بازنشستگان و افزایش سقف تعهدات عینک، عصا، واکر، ویلچر و سمعک، از دیگر ویژگی‌های این طرح است.

خبرگزاری مهر

تولید تایرهای ماشین آلات کشاورزی در کشور آغاز شد.