شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه گسترش

تاکنون سه مرحله از وام ضروری 30 میلیون تومانی بازنشستگان به افراد واجد شرایط در حدود 100 هزار نفر پرداخت شده که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است تا پایان سال جاری 460 هزار نفر از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورتی که مبلغ 9 هزار میلیارد تومان مبلغ تعیین شده برای موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری نقد شود، مساله متناسب‌سازی و مطالبه 6 ماهه دوم سال 1399 برای یک میلیون و 460 هزار نفر پرداخت خواهد شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری با استقرار دولت سیزدهم با موضوع فراهم کردن زمینه‌های رفاهی و معیشتی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال کرد، موضوعی که خواسته و مطالبه به حق همه افراد بازنشسته تحت پوشش این صندوق با جامعه آماری یک میلیون و 639 هزار نفری است.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا سادات شهیدی؛ این روز‌ها مجلس شورای اسلامی در حال بررسی و رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه است. صندوق‌های بازنشستگی یکی از موضوعاتی است که ذیل برنامه هفتم توسعه قرار دارد. پس از بررسی لایحه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، برخی بند‌های لایحه توسط کمیسیون رد شد و به اصطلاح مانعی بر سر راه اصلاح صندوق‌های بازنشستگی قرار داده شد. به عنوان مثال با افزایش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کار گفت: در سال 1402 با هیچ مانعی برای پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان مواجه نشده‌ایم و یک ریال در سال جدید تسهیلات و مازاد برداشت از بانک ها نداشتیم و موضوع مدیریت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صولت مرتضوی وزیر کار گفت: امسال با هیچ مانعی برای پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان مواجه نشده‌ایم و یک ریال در سال جدید تسهیلات و مازاد برداشت از بانک ها نداشتیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت اقتصاد، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی 1401 سازمان خصوصی سازی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، مالک رحمتی رییس سازمان خصوصی سازی، اعضای هیات عامل این سازمان و نمایندگان سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس قانونی در سالن اجلاس وزارت امور اقتصادی و دارایی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه حل های موجود برای رفع مشکلات مجموعه زغال‌سنگ خاطرنشان کرد: در این راستا چند کار می توان انجام داد یا می‌توان از صندوق فولاد به این مجموعه ورود و در آن سرمایه‌گذاری کرد یا مجموعه زغال سنگ از بخش خصوصی شریک بگیرد و یا اینکه به بخش درون سازمانی یا بخش خصوصی واگذار شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری آخرین خبر را درباره وضعیت حقوق بازنشستگان در شهریور 1402 اعلام کرد. بنابرادعاها و اخبار منتشر شده بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می توانند انتظار داشته باشند در حقوق شهریور باقیمانده طرح متناسب‌سازی اجرایی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده سئوال کننده از وزیر آموزش و پرورش از پاسخ‌های وزیر درباره رتبه بندی معلمان و وضعیت بازنشستگان فرهنگی قانع نشد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به طرح سئوال از وزیر آموزش و پرورش در خصوص چگونگی اعمال تأثیر قطعی معدل در نتایج کنکور و رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی، گفت: نماینده سئوال کننده از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش قانع نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان ثبت‌نام ارائه خدمات جدید «جبران هزینه خسارت درمان» بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری رو به اتمام است.

خبرگزاری اکو نیوز