شنبه 9 تیر 1403

«ضد» وارد شبکه نمایش خانگی شد / پخش از شبکه سه

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
«ضد» وارد شبکه نمایش خانگی شد / پخش از شبکه سه

همزمان با سالروز هفتم تیرماه، فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، روی آنتن شبکه سه می‌رود و به طور همزمان به شبکه نمایش خانگی رسید.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی «ضد»، محصول سازمان سینمایی سوره، به کارگردانی امیرعباس ربیعی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد همزمان با هفتم تیرماه سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری و شهادت دکتر بهشتی و اعضای حزب، فردا 7 تیر ساعت 16 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

همچنین به طور همزمان این فیلم، پس از نمایش عمومی در سینماها، اکران آنلاین و پخش ویژه در عید نوروز، اکنون در پلتفرم‌های فیلم‌نت، تلوبیون، مایکت و روبیکا عرضه شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

«ضد» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد، روایتی از خلوص عشق تا جنون سیاست در دل یک واقعه تاریخی است و در خلاصه داستان این تریلر سیاسی آمده: هر کسی می‌تواند «ضد» باشد. این «ضد» می‌تواند حذف یک نفر یا یک ملت باشد.

پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان

مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، مهشید جوادی، شیرین آقاکاشی و امین خانی بازیگران اصلی این اثر هستند.

فیلم سینمایی «ضد» که در موسسه فرهنگی هنری وصف صبا تولید شده است، برای نخستین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت 7 سیمرغ و برنده 2 سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه شد.