سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

طرح "راهیان پیشرفت" در مدارس اجرا می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
طرح "راهیان پیشرفت" در مدارس اجرا می‌شود

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه دولت طرح‌ها و برنامه‌های متعددی برای دانش‌آموزان در دستور کار دارد، گفت: طرحی به نام "راهیان پیشرفت" در مدارس اجرا خواهد شد، در این طرح نوجونان و جوانان اتفاقات خوبی که در طول 43 سال گذشته در کشور رخ داده را خواهند دید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی بهادری جهرمی پنج‌شنبه شب در حاشیه حضور خود در هیئت ثارالله زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردای همه ما دست نوجوانان ایران است، بالاخره جمعی از ما که فردا روزی پیر شدیم این جوانان و نوجوانان هستند که کشور را اداره خواهند کرد و هر گلی بزنند بر سر خود خواهند زد.

وی افزود: به لطف خداوند نسلی که امروز دیده می‌شود یک نسل غیور با استعداد و پرتوان و نسل پیشرو است. مقام معظم رهبری در دیدارشان با دانش‌اموزان فرمودند اشراف این نسل نسبت به سنشان به مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی به مراتب بیشتر از نسل‌های قبلی خود است و بسیار فعال و پویا هستند و به حمد خداوند این نسل آینده کشور را بسیار بهتر از امروز و بالاتر از جایگاهی که در حال حاضر وجود دارد خواهد ساخت.

وی با اشاره به اینکه دولت طرح‌ها و برنامه‌های متعددی برای دانش‌آموزان در دستور کار دارد، گفت: طرحی به نام "راهیان پیشرفت" در مدارس اجرا خواهد شد، در این طرح نوجونان و جونان خواهند دید در طول 43 سال گذشته چه اتفاقات خوبی در کشور رخ داده که از نگاه ما دور مانده است. دستاورد‌های علمی متعدد، صنعتی، اقتصادی نشان داده خواهد شد چراکه بر روی نقاط ضعف تمرکز می‌کنند اما جایی که دستاورد خوبی داریم کمتر دیده می‌شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: اگر همین دستاورد‌های کشور به خوبی تبیین شود قدر امروز را بیشتر خواهند دانست و همچنین برای تقویت نقاط قوت و جلوگیری از نقاط ضعف تلاش بیشتری خواهد شد.

وی در خصوص اساسنامه صندوق ملی نیز عنوان کرد: دولت اصلاحات مد نظر شورای نگهبان را انجام و به این شورا ارسال کرده است و طبیعتا باید شورای نگهبان نظر نهایی را اعلام کند و چون ایرادات بر طرف شده، برداشت بنده این است که شورا تایید کند و چهارشنبه آینده نظر نهایی را اعلام کند.

بهادری جهرمی گفت: اساسنامه صندوق ملی مسکن به بازار امروز تاثیر کمی خواهد داشت اما بازار مسکن در آینده را تحت تاثیر خواهد داشت با این حال با تقویت ساخت مسکن خواهیم توانست وضعیت امروز مسکن که نتیجه عدم ساخت مسکن در گذشته است را در آینده دوباره تجربه نکنیم.

انتهای پیام /