چهارشنبه 29 فروردین 1403

طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی ملایر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی ملایر به بهره‌برداری رسید

همدان - ایرنا - طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی شهرستان ملایر روز دوشنبه با حضور سردار «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان، فرماندار ویژه ملایر، جمعی از مسوولان استانی و شهرستان و خیران امنیت‌ساز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان همدان روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم فرهنگ‌مدار و فهیم ملایر و خطه یک‌هزار و 100 شهید والامقام این شهرستان افتخاری بزرگ برای نیروهای خدوم نیروی انتظامی و حافظان نظم و امنیت است.

سردار «سلمان امیری» شهرستان ملایر را در بسیاری از شاخص‌ها پیشرو دانست و افزود: با تلاش شبانه‌روزی پلیس و نیروی انتظامی این شهرستان و اهتمام فرماندار ویژه ملایر در ارتقای ضریب امنیتی، امنیت این شهرستان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی با اشاره به مشارکت و همراهی خیران و نیکوکاران این شهرستان با نیروی انتظامی در ساخت طرح‌های عمرانی بیان کرد: خیران امنیت‌ساز نماد اعتماد و محبت مردم به نیروی انتظامی و پرچم‌دار مشارکت عمومی در تامین نظم و امنیت هستند که می‌توانند در این زمینه پیشرو و فرهنگ‌ساز باشند.

فرمانده انتظامی استان همدان مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی در کنار پلیس دانست و افزود: بی‌تردید بدون مشارکت و یاری مردم و حمایت مسوولان، توفیقات امروز نیروی انتظامی حاصل نمی‌شد که این تلاش خالصانه و فراگیر ستودنی است.

سردار امیری ارایه خدمات مطلوب به مردم توسط نیروی انتظامی را در گرو زحمات مجاهدانه و اثرگذار عقیدتی - سیاسی و حفاظت اطلاعات در حوزه‌های صیانت از کارکنان عنوان کرد و گفت: کسب موفقیت در هر حوزه‌ای، مشارکت و همراهی خوب مردم و مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نهادها را می‌طلبد.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری اجتماعی در کاهش بروز جرائم و نزاع‌ها اظهار داشت: در این رابطه کارگروهی از افراد بانفوذ و مسوولان امر به منظور شناسایی نقاط مورد اختلاف تشکیل شد که می‌تواند گام موثری برای جلوگیری از وقوع و یا دامنه‌دار شدن اختلافات بردارند.

فرمانده انتظامی استان همدان ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ دستگاه قضایی در راستای حمایت از نیروی انتظامی در برخورد با ناامن کنندگان زندگی مردم گفت: این استان جولانگاه کوچکترین ناامنی نیست و پلیس با هرگونه تعرض به امنیت مردم در این استان و شهرستان به شدت برخورد می‌کند.

سردار امیری تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های نوین مقابله با جرم و تدارک اقدامات ساختاری نظم و امنیت در دستور کار پلیس است و به منظور رضایت‌مندی مردم و افزایش ضریب امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی ملایر نیز همکاری مردم و مسوولان این شهرستان را عامل پایداری توفیقات پلیس دانست و گفت: امنیت در حوزه پلیس زمانی ماندگار خواهد بود که مردم با نیروی انتظامی همراه باشند و در همین راستا محور برنامه‌ریزی‌ها، اقدامات و تلاش ما، مردم و نظرهای آنان است.

سرهنگ «محمدباقر سلگی» بیان کرد: با حمایت مردم، مسوولان و دستگاه قضایی این شهرستان، زمینه مناسبی برای خدمت به شهروندان در سنگر برقراری نظم و امنیت مهیا است و برای ایجاد امنیت مورد انتظار مردم از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پلیس در میدان خدمت و مقابله با هرگونه ناامنی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این آیین 2 طرح حسینیه پیامبر اعظم (ص) و ساختمان ادارای عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اعتبار سه میلیارد تومان و زیربنای 640 مترمربع به بهره‌برداری رسید که 2 میلیارد تومان از این مبلغ توسط خیران امنیت‌ساز ملایر تامین شده است.

در این آیین از خیران امنیت‌ساز شهرستان ملایر تجلیل شد.

*س_برچسب‌ها_س*
طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی ملایر به بهره‌برداری رسید 2