طلایی المپیک نه استقلالی است، نه پرسپولیسی
کشتیگیر فرنگیکار ایران طرفدار فجر از آب درآمد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا گرایی موفق شد در المپیک توکیو مدال خوشرنگ طلا را به گردن بیاویزد. او امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس حرف های فوتبالی هم زد و گفت: «معمولا لیگ اسپانیا و انگلیس را پیگیری میکنم. البته به خاطر مسی الان طرفدار پاریسنژرمن هستم.»
او درباره تیم محبوبش در ایران گفت: «نه قرمز نه آبی، فقط فجرسپاسی.» گرایی درباره صعود این تیم به لیگ هم توضیح داد: «خوشحالم که تیم شهرمان به لیگ برتر فوتبال صعود کرده است. امیدوارم این موفقیتهای استان فارس تداوم داشته باشد و مسئولان رده بالای استان هم به فکر همدلی و ورزشکاران باشند تا این موفقیت ادامه داشته باشد.»
252 252
کد خبر 1547183