شنبه 14 مهر 1403

طوفان‌الاقصی معادلات جهان غرب را تغییر داد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
طوفان‌الاقصی معادلات جهان غرب را تغییر داد

دبیرکل کنفراس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به قرارگیری در آستانه یک‌سالگی نبرد عظیم طوفان‌الاقصی، گفت: این عملیات هیمنه پوشالی دشمن را شکست و معادلات جهان غرب را تغییر داد.

به گزارش مشرق، سیدمجتبی ابطحی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت و پاسداشت سالها مجاهدت و ایستادگی شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و دیگر فرماندهان رشید جبهه مقاومت در مسجد پنج تن آل عبا (ع) افزود: نبرد عظیم طوفان‌الاقصی که به دشمنان ضربه‌های مرگباری زد، جهشی راهبردی محسوب می‌شود و اکنون در وضعیت گسترش جغرافیای جنگ است.

وی با بیان اینکه پس از هر سختی آسانی است، گفت: جنگ، سختی دارد، اما پیروزی نصیب ما می‌شود.

ابطحی بیان کرد: جنایت برخی کشورهای اسلامی با سکوت و بی‌تفاوتی در برابر ظلمی که به غزه می‌رود، نه تنها از جنایات رژیم صهیونیستی کمتر نیست، بلکه از آن بیشتر است.

دبیرکل کنفراس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ادامه داد: فراماسونرها و دشمنان، با ترفندها و تلاش‌های رسانه ای به دنبال ترویج اسلام‌هراسی و منحرف کردن ذهن جوانان هستند که احیای آرمان‌ها، راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان در این زمینه است.

ابطحی اضافه کرد: دشمنان به دنبال القای تفکر پایان دنیا و مسمومیت ذهن‌ها با آگاهی‌بخشی اشتباه در زمینه ظهور منجی بشریت هستند در حالی که از دیدگاه اسلام، با ظهور منجی بشریت عدالت و آگاهی گسترش می‌یابد.

دبیرکل کنفراس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به ابعاد ولایت‌مداری، مبارزاتی، اخلاقی و معنوی شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: پرچمدار مقاومت و دیگر نیروهای این جبهه، تربیت‌یافتگان مکتب امام حسین (ع)، قرآن، انبیای الهی و امام راحل (ره) هستند.

طوفان‌الاقصی معادلات جهان غرب را تغییر داد 2