پنج‌شنبه 7 تیر 1403

طیب‌نیا: هدف ما موفقیت‌های بیشتر است؛ / سپاهانِ فصل بعد مدعی‌تر خواهد بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طیب‌نیا: هدف ما موفقیت‌های بیشتر است؛ / سپاهانِ فصل بعد مدعی‌تر خواهد بود

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان تاکید کرد تیم بهتری در فصل آینده آماده می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدیاسر طیب‌نیا در حاشیه جشن قهرمانی سپاهان در جام حذفی عنوان کرد: به تمام هواداران خوب سپاهان در سراسر کشور و مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم. امروز که در مسیر حرکت به سمت تهران بودم، دیدم هواداران با هیجان بالا از اصفهان با وسایل شخصی در حرکت بودند. آنها از ابتدای فصل همراهی خوبی با باشگاه داشتند. یکی از دلخوشی‌های مردم اصفهان، سپاهان و دیگری زاینده رود است.

او ادامه داد: الحمدلله پس از 10 سال این جام به اصفهان برگشت و حق سپاهان بود. امیدواریم بازیکنان با این امید و بهتر از گذشته در فصل بعد هم قهرمانی به ارمغان بیاورند و با ارائه بازی خوب، شادی را به هواداران تقدیم کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تاکید بر اینکه وظیفه ما حمایت است، ابراز کرد: ما پشتیبانی خودمان را در حد توان داشتیم. محدودیت قانونی هم وجود دارد که باید آن را رعایت کنیم. استعداد و ظرفیت‌هایی هم در باشگاه هستند که باید از همه آنها استفاده کرد. کمیته فنی و هیئت مدیره باشگاه نیز وظیفه دارند این رسالت را به نحو احسن انجام بدهند و خواهند داد.

طیب‌نیا یادآور شد: قطعا تلاش می‌کنیم تیم بهتری برای فصل بعد داشته باشیم و همیشه نگاهمان به فتح قله‌های بالاتر و رشد و پیشرفت است.