شنبه 8 اردیبهشت 1403

عاملان درگیری با بازیکنان سرخپوشان به دستگاه قضایی معرفی شدند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
عاملان درگیری با بازیکنان سرخپوشان به دستگاه قضایی معرفی شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عاملان درگیری با بازیکنان کاروان تیم فوتبال امید تراکتور تبریز در کرمانشاه پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عاملان درگیری با بازیکنان کاروان تیم فوتبال امید تراکتور تبریز در کرمانشاه پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند. به گزارش عرشه آنلاین، سردار مهدی حاجیان روز شنبه در گفت و گویی افزود:...

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عاملان درگیری با بازیکنان کاروان تیم فوتبال امید تراکتور تبریز در کرمانشاه پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، سردار مهدی حاجیان روز شنبه در گفت و گویی افزود: در تماس تلفنی با پلیس 110 گزارش درگیری تعدادی افراد ناشناس با بازیکنان تیم فوتبال امید تراکتور که برای برگزاری یک مسابقه در چارچوب رقابت های لیگ برتر امید به کرمانشاه سفر کرده بودند، اعلام شد.

وی یادآور شد: بلافاصله پلیس به این حادثه ورود پیدا کرد و پس از اقدامات فنی پلیسی، سرنشینان 2 دستگاه خودرویی که با این افراد درگیر شده بودند شناسایی و در این اربتاط پنج نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: این افراد که با تلاش ماموران پلیس پس از کمتر از 6 ساعت شناسایی و دستگیر شدند بعداز بازجویی های لازم برای آنها پرونده ای تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

هیچ اموالی از تیم تراکتور در این حادثه به سرقت نرفته است

سردار حاجیان با بیان اینکه هیچ گزارشی در مورد سرقت دریافت نشده و تنها درگیری گزارش شده بود تاکید کرد: هیچ اموال و یا براساس ادعای برخی رسانه ها لباس های ورزشی این تیم به سرقت نرفته و همه آنها پس از این حادثه توسط شماری از افراد حاضر در این درگیری دوباره در داخل اتوبوس حامل بازیکنان این تیم قرار داده شد.

وی اضافه کرد: هرگونه مسابقه ورزشی و مراسمی باید از قبل با نیروی انتظامی هماهنگ و مجوز دریافت شود در غیر اینصورت برگزار کنندگان آن مرتکب خلاف شده اند زیرا امنیت مسابقات ورزشی را باید پلیس تامین کند.

منبع: خبر ورزشی

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

عاملان درگیری با بازیکنان سرخپوشان به دستگاه قضایی معرفی شدند 2