دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

عذرخواهی شورای شهر از مردم بابت حواشی ناشی از استخدام‌ها

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
عذرخواهی شورای شهر از مردم بابت حواشی ناشی از استخدام‌ها

عضو شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم ابت حواشی ناشی از استخدام‌ها گفت: شهردار نمی‌تواند خارج از مجموعه کسی را وارد شهرداری کرده و همزمان او را به عنوان مدیرعامل استخدام کند.

همزمان با صد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه " اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران" بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم در پی حواشی ایجاد شده پیرامون شورا در روز‌های اخیر گفت: بندی که در اساسنامه آوردیم به هیچ وجه مخالف بند 20 نیست؛ در بند 20 اشاره شده و به صراحت اعلام شده که اگر در بین پرسنل کسی نبود شهرداری می‌تواند مأمور بیاورد.

مهدی اقراریان افزود: ما اعلام کرده‌ایم که اگر قرار است از پرسنل شهرداری استفاده شود، باید حداقل سه سال سابقه داشته باشد و شهردار نمی‌تواند از خارج از مجموعه کسی را وارد کرده و همزمان او را به عنوان مدیرعامل استخدام کند.

در این جلسه بر اساس پیشنهاد اقراریان مقرر شد انتخاب مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با سه سال سابقه فعالیت در شهرداری و با توجه به ماده 20 قانون استخدامی انجام شود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حین بررسی این دستور جلسه گفت: اگر امروز در شهرداری انسان لایقی با یک سال سابقه باشد نمی‌توانیم منتصب کنیم و این ظلم به شهرداری است. گفته می‌شود اگر این فرد قابل و متخصص باشد و وارد شهرداری شود و بیرون از مجموعه اقدامات بزرگی انجام داده باشد، نمی‌تواند مدیرعامل سازمان باشد.

تماشاخانه

ببینید | تولید میلگرد برای ساخت مسکن در کلمبیا با ذوب 29 هزار سلاح توقیفی

یک رویای قهرمانی سرپوشیده / فوتسال و آنچه پیش‌بینی می‌شود (فیلم)

فیلم های دیگر docReady(function () { if (window.innerWidth کانال عصر ایران در تلگرام
عذرخواهی شورای شهر از مردم بابت حواشی ناشی از استخدام‌ها 2
عذرخواهی شورای شهر از مردم بابت حواشی ناشی از استخدام‌ها 3
عذرخواهی شورای شهر از مردم بابت حواشی ناشی از استخدام‌ها 4