جمعه 10 فروردین 1403

عراق

عراق

وب‌گاه خبر آنلاین

پهپاد کرار یک پهپاد چند منظوره ایرانی با موتور توربوجت بوده که در خدمت بسیاری از یگان‌ها و رده‌های نظامی ارتش و سپاه قرار گرفته به‌گونه‌ای که اولین تجربه ایران در ساخت پهپاد با پیشرانه جت و نیز اولین پهپاد رزمی ایران با قابلیت حمل طیف وسیعی از انواع تسلیحات است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت طلا اما افزایش یافت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,272,400 (سه میلیون و دویست و هفتاد و دو هزار و چهارصد) تومان رسید که رشد 0.91 درصدی داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با زیاد النخاله:«هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبردهای تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که ایران طبق دو قرارداد گازی با عراق از سال 2017 تاکنون حدود 52 میلیارد مترمکعب گاز به ارزش 15 میلیار دلار به این کشور صادر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که ایران طبق دو قرارداد گازی با عراق از سال 2017 تاکنون حدود 52 میلیارد مترمکعب گاز به ارزش 15 میلیار دلار به این کشور صادر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس با بیان اینکه طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است، گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبردهای تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از ع

وب‌گاه خبر آنلاین

اغراق‌آمیز نیست اگر بگوییم سال 1402 بدترین سال صنعت کشور بود. در این سال صنعت کشور از چندین جهت آسیب دید و در عمل گرفتار یک طوفان تمام‌عیار بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که ایران طبق دو قرارداد گازی با عراق از ژوئیه 2017 تاکنون حدود 52 میلیارد مترمکعب گاز به ارزش 15 میلیار دلار به این کشور صادر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیفادی اخیر برای چند بازیکن خارجی لیگ برتر با اتفاقات خوبی همراه شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبردهای تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت و پوشالی بودن این رژیم به صورت کامل، مشهود شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای ایرانیان، دونالد ترامپ بیش از هر چیز با مرگ زودرس توافق هسته‌ای ایران موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) - توافقی که او آن را «بدترین توافق تاریخ» نامیده بود - در سال 2018 به یاد آورده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور اسبق آمریکایی که اغلب به اتخاذ مواضع ضد ایرانی و حمایت از اسرائیل شهره بود، در 82 سالگی درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد: ایران طبق دو قرارداد گازی با عراق از ژوئیه 2017 تاکنون حدود 52 میلیارد مترمکعب گاز صادر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت یکی از سرکرده‌های برجسته داعش در عملیات نیروهای خود خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت یکی از سرکرده‌های برجسته داعش در عملیات نیروهای خود خبر داد.