شنبه 22 اردیبهشت 1403

عراق

عراق

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری امروز (دوشنبه) از تشدید تحرکات نظامی اشغالگران آمریکایی در پایگاه‌های غیرقانونی خودشان در سوریه، از ترس تشدید ضربات موشکی و پهپادی مقاومت خبر داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «با هیچ‌کس درباره خلیج فارس اختلاف‌نظر نداریم، چراکه خلیج فارس تا ابد خلیج فارس است و ان‌شاءالله به‌عنوان یک بخش جداناپذیر از تاریخ کشور ما خواهد درخشید.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به‌نقل از شرکت ملی حفاری ایران، عبدالکریم علی‌محمدی گفت: پیرو قرارداد امضاشده با شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به‌عنوان مجری توسعه میدان نفتی یادآوران، دستگاه حفاری 92 فتح عملیات حفاری نخستین حلقه چاه از مجموع 6 چاه توسعه‌ای واگذارشده به این شرکت را آغاز کرد. وی افزود: با توجه به سیاست‌های وزارت نفت در تأکید بر شتاب‌بخشی توسعه میدان‌های مشترک،...

وب‌گاه گسترش

عباسی گفت: با مدیریت خوبی که هم از لحاظ دیپلماتیک و هم از لحاظ اقتصادی و ارزی در ایران انجام شد، فضای پرتنش هفته‌های اخیر به خوبی کنترل شد و بازار ارز به خوبی مدیریت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فلا رسیدن روز خلیج فارس، بنیاد سینمایی فارابی متنی از آب‌های نیلگون خلیج فارس و سینما منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ عملیات وعده صادق در کنار دستاورد بزرگی که در حوزه نظامی و شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی به همراه داشت، در حوزه دیپلماسی عمومی و افکار عمومی منطقه بلکه جهان تغییرات زیادی را به همراه داشت و تعریفی جدید همراه با تغییر محاسبات در صحنه بین‌الملل بوجود آورد. بر همین اساس به منظور بررسی فضای پساعملیات وعده صادق در افکار عمومی جهان به خصوص دیدگاه مردم کشورهای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموعه «دو کوهه، ادبیات» در هر قسمت به ادبیات دفاع مقدس یک استان از کشورمان می‌پردازد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: خلیج فارس به عنوان شاهراه استراتژیک و منطقه‌ای ژئوپلتیک است و آمریکا تلاش دارد تا منطقه را در اختیار بگیرد و طبیعتاً چنین ادعایی با واکنش جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عصر ایران

التمیمی: عراق حق دارد سفیر آمریکا را بر اساس توافقنامه وین سال 1961 بند مربوط به تعیین روابط دیپلماتیک از این کشور اخراج کند. بر اساس ماده 9 توافقنامه وین هر کشوری می‌تواند هر سفیر نامطلوبی را اخراج کند.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با هیچ‌کس درباره خلیج فارس اختلاف نظر نداریم؛ چراکه خلیج فارس تا ابد خلیج فارس است و انشاالله به عنوان یک بخش جداناپذیر از تاریخ کشور ما خواهد درخشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز گفت: سپاه نیروی رسمی نظامی ایران و نیرویی است که مهمترین نقش را در تامین امنیت ملی و حفاظت از مرزهای سرزمینی ایفا کرده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد گفت: روز دهم اردیبهشت روز اخراج غربی‌های استعمارگر از پهنه خلیج فارس است. ما به خلیج فارس تنها به عنوان بخشی از سرزمینمان نگاه نمی‌کنیم، بلکه خلیج فارس بخشی از هویت تاریخی و فرهنگی ماست.