دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری مهر

ربستان سعودی در سه‌ماهه اول سال 2024 شاهد افزایش 5.6 درصدی در جریان خالص سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (FDI) نسبت به مدت مشابه سال قبل بود.

وب‌گاه فرارو

طبق اعلام روزنامه الرای قطر، پرسپولیس معاوضه عبدالکریم حسن با عمر السوما را خواستار شده است.

خبرگزاری مهر

صادرات نفت عربستان سعودی در ژوئن با افزایش مصرف داخلی و واگذاری سهم بازار به روسیه در بازارهای آسیایی بزرگ، به پایین‌ترین رکورد در 10 ماه گذشته رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که کشورهای بسیاری، برگزاری انتخابات در ایران و انتخاب آقای مسعود پزشکیان را تبریک گفتند، دولت مستکبر آمریکا، انتخابات در ایران را زیر سؤال برد.

وب‌گاه فرارو

مهدی طارمی نخستین بازی خود برای اینترمیلان را در ورزشگاه دینو مانوزی شهر چزه‌نا مقابل لاس‌پالماس انجام می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رفتار غیر دیپلماتیک و مستکبرانه دولت آمریکا در حالی است که برخی غربگرایان همواره عهدشکنی و خیانت برجامی دولت‌های اوباما و ترامپ و بایدن را لاپوشانی کرده و خواستار تعامل و مذاکره با آمریکا شده بودند. دیروز پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری، رؤسای‌جمهور سوریه، عراق، روسیه، چین، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، بلاروس، ارمنستان، صربستان، نخست‌وزیران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست سابق استقلال می‌گوید که تصمیمات داوری و البته مشکلات مالی و عدم پرداخت دستمزد بازیکنان، در از دست رفتن قهرمانی آبی‌ها موثر بود.

وب‌گاه ورزش سه

په‌په، مدافع باتجربه تیم ملی پرتغال، یکی از بازیکنانی است که ممکن است در تابستان جاری به لیگ عربستان منتقل شود.

وب‌گاه ورزش سه

لوای ناظر تنها چند روز پس از انتصاب به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه الاتحاد، رسماً از سمت خود استعفا داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن در این مذاکرات، اعلام کرد که بر سر تبادل برخی از لیستهای اسرا توافق شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن، در پایان مذاکرات اخیر در عمان، بر سر تبادل برخی از لیستهای اسرا توافق شده است.

وب‌گاه عصر ایران

زصحرای عربستان یکی از گرم‌ترین نقاط دنیاست که پس از بارش تگرگ شدید سفیدپوش شده است. در یک ماه اخیر بسیاری از نقاط دنیا طوفان‌ها و بارش‌های تابستانی شدیدی رخ داده است.

وب‌گاه عصر ایران

دستیار رئیس جمهوری سابق متهم شده دو هدیه لوکس و گران قیمت دریافتی شامل یک ساعت رولکس و یک ساعت Patek Philippe را به یک جواهر فروشی در مرکز خرید Willow Grove Park در پنسیلوانیا امریکا فروخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی طارمی نخستین بازی خود برای اینترمیلان را در ورزشگاه دینو مانوزی شهر چزه‌نا مقابل لاس‌پالماس انجام می‌دهد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.