سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدبندی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به‌صورت رسمی اعلام شد که تیم ملی ایران در گلدان اول و به‌عنوان سرگروه قرار دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با پایان دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال، حالا سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی سیدبندی تیم‌های مختلف قاره برای انجام قرعه کشی مرحله سوم این پیکارها را اعلام کرد که مطابق انتظار، تیم ملی ایران در گلدان اول و سید نخست قرار دارد. این...

خبرگزاری تسنیم

چیدمان تیم‌های صعود کننده در گلدان‌های قرعه‌کشی دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره کهن مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر گفت: روز جمعه یکم تیر 3 زائر بیمار که در بیمارستان مکه بستری بودند، در اولین پرواز بازگشت حجاج به ایران بازگردانده شدند.

وب‌گاه فرارو

«این روند برای پیشگیری از ریسک و حفظ سلامت حجاج بیمار و رسیدگی بیشتر به حجاج در داخل کشور، تا اعزام آخرین زائر بیمار بستری در بیمارستان‌های مکه ادامه دارد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان عفو بین‌المللی با ابراز نگرانی اعلام کرد جامعه جهانی، پناهجویان افغان در پاکستان که با مشکلات بسیاری مواجه هستند را فراموش نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترکیه اخیرا برای عضویت در نهادهایی چون بریکس و شانگهای خیز برداشته، گزاره‌ای که به نگرانی‌های غرب در این باره دامن زده و موجب شده تا گروهی از تحلیلگران از سیاست یک بام و دوهوای آنکارا بنویسند. با این حال اقتصاد ترکیه به سرمایه‌گذاری قدرتمند چون چین نیاز دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از منتفی‌شدن همکاری با ماتزاری، پرسپولیسی‌ها پیگیر وضعیت استراماچونی هستند. بعد از منتفی‌شدن همکاری با ماتزاری، پرسپولیسی‌ها پیگیر وضعیت استراماچونی هستند. مدیران باشگاه پرسپولیس در سودای آن هستند تا بتوانند طی 72 ساعت آینده سرمربی جدید تیم‌شان را معرفی کنند و در این مسیر، نام چند گزینه روی میز پرسپولیسی‌ها است؛ داویده بالاردینی، جوزپه یاکینی و آندره‌آ سوتیل، یان فنت‌شیپ، مارکوس...

وب‌گاه مشرق نیوز

با نخستین پروازها از دو فرودگاه مدینه منوره و جده به مقصد اهواز و تهران خروج زائران کشورمان از سرزمین وحی آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر گفت:3 زائر بیمار در اولین پرواز حجاج به ایران بازگردانده شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

80سال قبل کشف شناسنامه‌های تقلبی در تهران و مشهد خبرساز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ ارزاق عمومی در سال 1323 و در میانه اشغال ایران توسط متفقین با کوپن و به روش سهمیه بندی به شهروندان عرضه می‌شد. روزنامه اطلاعات 28 خرداد 1323 خبری منتشر کرده از کشف هزاران شناسنامه تقلبی که برای دریافت خارج از سهمیه ارزاق جعل شده بودند. خبر را بخوانید و عکس‌هایی از شهر مشهد آن سال تماشا کنید. شهری که تعداد...

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدبندی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به‌صورت رسمی اعلام شد که تیم ملی ایران در گلدان اول و به‌عنوان سرگروه قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با نخستین پروازها از از دو فرودگاه مدینه و جده خروج زائران کشورمان از سرزمین وحی آغاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

سیدبندی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به صورت رسمی اعلام شد که تیم ملی ایران در گلدان اول و به عنوان سرگروه قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت از آنها خواست تا دستورالعمل پزشکی و سبک زیست بهداشتی در حج را تالیف کنند و پیش از سفر در اختیار حجاج قرار دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقایسه آمارهای اقتصادی پنج کشور حوزه منا شامل ایران، ترکیه، امارت، عربستان و مصر نشان می‌دهد که در 20 سال منتهی به 2022 رشد ایران از چهار کشور دیگر کمتر بوده‌است.