سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اکیپ اعلام کرد که لاکازت حاضر به حضور در لیگ عربستان نشد و قصد دارد که یک فصل دیگر با پیراهن لیون به میدان برود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مناظره انتخاباتی «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین با حضور محمود صادقی چهره اصلاح طلب و حامی مسعود پزشکیان و موسی غضنفرآبادی، چهره اصولگرا و از حامیان قالیباف برگزار شد، مناظره ای داغ، جذاب و خواندنی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به رئیس دوره ای شورای امنیت در مورد اتهامات ایالات متحده آمریکا به جمهوری اسلامی ایران درباره یمن، آن را بی اساس خواند.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم مطرح مراکشی در آستانه ترک الاتحاد و لیگ عربستان قرار دارد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه ناپولی قصد دارد برای به خدمت گرفتن متس هوملس با رم وارد رقابت جدی شود.

وب‌گاه ورزش سه

خبرنگار مطرح ایتالیایی اعلام کرد که الهلال به دنبال راهی است تا بتواند قرارداد مایکل را فسخ کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

به نظر می‌رسد مارکوس پاکتای برزیلی گزینه اصلی هدایت پرسپولیس است و این مربی که قهرمانی‌های متعددی در کارنامه دارد، نزدیکترین فرد برای تصدی این صندلی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی به تازگی آمارهای رشد اقتصادی مربوط به سه‌ماه آخر سال1402 را منتشر کرده است. روایت بانک مرکزی با روایت مرکز آمار از رشد اقتصادی متفاوت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی به تازگی آمارهای رشد اقتصادی مربوط به سه‌ماه آخر سال1402 را منتشر کرده است. روایت بانک مرکزی با روایت مرکز آمار از رشد اقتصادی متفاوت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم صدایی تهران و ابوظبی بالاخص در میانه جنگ غزه، زمینه را برای ارائه تحللی های بسیاری فراهم کرده، بسیاری از ناظران با اشاره به اولویت های امنیتی و اقتصادی امارات بر این باورند که ابوظبی جهت تحقق منافعش همسویی با تهران را به اتحاد با آمریکا و اسرائیل ترجیح داده است.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه ناپولی در نظر دارد برای جذب مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند، متس هوملس، با رم وارد رقابت شود.

وب‌گاه عصر ایران

زمانی که تمام این مناطق ظرف دو سال آینده به روی مردم باز شود، بازدید کنندگان می‌توانند از روی پل قدم زنان به سمت قصر سالوا یعنی محل تولد اصلی عربستان سعودی بروند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد حقوق بشر ایران اقدام دولت کانادا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: مایکل رابینز، امانی جمال و مارک تسلر در مقاله ای مشترک در نشریه فارن افرز نوشتند، چین به‌رغم ارائه حمایت مادی و لفاظی محدود درباره غزه، ذی‌نفع اصلی کاهش شهرت ایالات متحده در میان مردم عرب بوده است. شبکه تحقیقاتی «عرب بارومتر» در بررسی های 2022-2021 خود نشان داد که حمایت اعراب از چین رو به کاهش است. اما در ماه های اخیر این روند معکوس شده است. در تمام کشورهایی که پس از 7...

وب‌گاه تابناک

گرمای جانکاه هوا در عربستان باعث فوت شدن 11 شهروند ایرانی و درگذشت تعداد زیادی از زائران کشور‌های مصر، تونس و اردن شد.