سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقایسه آمارهای اقتصادی پنج کشور حوزه منا شامل ایران، ترکیه، امارت، عربستان و مصر نشان می‌دهد که در 20 سال منتهی به 2022 رشد ایران از چهار کشور دیگر کمتر بوده‌است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین با وجود پیروزی شاگردانش در بازی افتتاحیه جام ملت‌ها آمریکای جنوبی نارضایتی‌هایی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقایسه آمارهای اقتصادی پنج کشور حوزه منا شامل ایران، ترکیه، امارت، عربستان و مصر نشان می‌دهد که در 20 سال منتهی به 2022 رشد ایران از چهار کشور دیگر کمتر بوده‌است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: زائران بدحال با اولین پروازها از عربستان بازگردانده می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دمای هوا در مسجد الحرام در مکه روز دوشنبه این هفته به 51.8 درجه سانتیگراد رسیده بود.

خبرگزاری تسنیم

دمای هوا در مسجد الحرام در مکه روز دوشنبه این هفته به 51.8 درجه سانتیگراد رسیده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی بر این باورند که جنگ غزه، ترکیه و آمریکا را بر لبه پرتگاهی قرار داده است؛ از منظر این گروه اردوغان دست به قمار زده و همین مقوله موجب شده تا اختلاف های دو بازیگر در سایر نقاط برجسته تر شود.

وب‌گاه گسترش

آپوستولوس بانتیس، مدیر عامل مشاور درآمد ثابت در زوریخ در شرکت Union Bancaire Privee Ubp SA، اعلام کرده: «اعتماد نسبت به اوراق قرضه عربستان بسیار سالم است. با توجه به نیازهای تأمین سرمایه این کشور برای پروژه‌های زیرساختی عظیم آن، جای تعجب نیست که ریاض توانسته به بزرگ‌ترین صادرکننده اوراق قرضه در میان اقتصادهای نوظهور تبدیل شود.»

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مسابقات با VAR در فصل آینده توضیحاتی ارائه کرد و اظهار داشت که هیچ چیز قطعی نیست و امیدوار به انجام این کار هستیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

قاسمیان متنی را در صفحه تلگرام خود منتشر کرده که در آن آمده است: اعلام می‌دارم که *انتخاب بنده، برادر عزیز و انقلابی‌ام، جناب آقای دکتر سعید جلیلی است.

وب‌گاه گسترش

باوجود تحریم های نفتی، مبادلات انرژی میان ایران و چین همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیاوش یزدانی در حالی که گوشه‌ای از زمین چمن استادیوم آزادی با مدال طلا با خودش خلوت کرده بود در محاصره چند میکروفون قرار گرفت و در همان حالت گفت‌وگویی دو سه دقیقه‌ای با خبرنگاران داشت. او که برخلاف همیشه این‌بار به مصاحبه پاسخ مثبت داد اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: خیلی اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان افتاد. با این همه توانستیم قهرمان جام حذفی و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل از دستیابی تی‌تی‌پی به سلاح‌های آمریکایی جامانده در افغانستان ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع تیم فوتبال سپاهان در حاشیه جشن قهرمانی طلایی پوشان مصاحبه جالب توجهی داشت.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع تیم فوتبال سپاهان در حاشیه جشن قهرمانی طلایی پوشان مصاحبه جالب توجهی داشت.