دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

هافبک ایرانی الوحده به همراه این باشگاه در یک رقابت بین‌المللی حضور پیدا می‌کند.

وب‌گاه فرارو

رسانه ورزشی عربستان به انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا 2023 میان تیم‌های ملی قطر و لبنان واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سریال گناه فرشته ترکیبی کپی شده از آناتومی یک قتل، زمانی برای کشتن، ترس قدیمی، دختر گمشده، وکیل مدافع شیطان و غرامت مضاعف است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود از رشد 4.2 درصدی اقتصاد ایران در سال میلادی گذشته خبر داده است. بر اساس برآورد این نهاد بین المللی رشد اقتصادی ایران در سال 2023 نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است. ایران در سال 2022 رشد اقتصادی 3.8 درصدی داشته که این رقم در سال 2023 به 4.2 درصد افزایش داشته است. بانک جهانی انتظار دارد اقتصاد ایران در سال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود آمادگی ایران برای برقراری سفرهای عمره، به دلیل ادامه مشکل پروازی و برخی دیگر از موضوعات، سفر عمره تا اطلاع ثانوی لغو شد. با وجود آمادگی ایران برای برقراری سفرهای عمره، به دلیل ادامه مشکل پروازی و برخی دیگر از موضوعات، سفر عمره تا اطلاع ثانوی لغو شد. به گزارش عرشه آنلاین، عمره مفرده باز هم تعلیق شد و اعزام متقاضیان تشرف به زیارت خانه خدا که برای سفر به سرزمین وحی ثبت‌نام و آماده...

وب‌گاه ورزش سه

موندودپورتیوو امروز نوشت که اینیاکی پنیا آمار بسیار خوبی در مهار ضربات پنالتی دارد و خیال بارسا را از این بابت راحت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود آمادگی ایران برای برقراری سفرهای عمره، به دلیل ادامه مشکل پروازی و برخی دیگر از موضوعات، سفر عمره تا اطلاع ثانوی لغو شد.

وب‌گاه ورزش سه

تماشای ستاره‌های بزرگ فوتبال آسیا در جام ملت‌های آسیای 2024 قطر بسیاری از فوتبال‌دوستان را به هیجان آورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادگاه تجدید نظر دانمارک از تایید حکم سه عضو گروهک تروریستی الاحوازیه را که پیشتر مجرم شناخته شده بودند، خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

نشریه مارکا گزارشی از شهر ورزشی باشگاه النصر منتشر کرده و نشان داده که تاثیر حضور کریستیانو رونالدو موجب شده تمامی امکانات این باشگاه به روز باشد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رسانه ورزشی عربستان به انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا 2023 میان تیم‌های ملی قطر و لبنان واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادگاه تجدید نظر دانمارک حکم سه عضو گروهک تروریستی الاهوازیه را که پیشتر به دلیل اتهامات تروریستی مجرم شناخته شده بودند، تائید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود رشد اقتصادی ایران در سال 2023 را 4.2 درصد اعلام کرد که بیش از دو برابر متوسط رشد اقتصادی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بوده است. بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود رشد اقتصادی ایران در سال 2023 را 4.2 درصد اعلام کرد که بیش از دو برابر متوسط رشد اقتصادی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بوده است. به گزارش عرشه آنلاین، بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود از رشد...

خبرگزاری تسنیم

رسانه ورزشی عربستان به انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا 2023 میان تیم‌های ملی قطر و لبنان واکنش نشان داد.