دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خالد بن بندر سفیر عربستان سعودی در انگلیس در سخنانی گفت که کشورش تمایل به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پس از توقف جنگ غزه دارد اما هرگونه توافقی در این باره باید متضمن تشکیل کشور مستقل فلسطین باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: از امروز اولویت‌های جدید از سوی سازمان حج و زیارت برای ثبت‌نام حج تمتع سال آینده فراخوانده می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم فرانسوی منچستریونایتد با وجود پیشنهادهای وسوسه‌کننده‌ای که از لیگ عربستان دریافت کرده است، به ادامه حضور در فوتبال اروپا اصرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دارایی اسرائیل به درخواست‌های وزیر خارجه آمریکا برای لزوم انتقال وجوه مالیاتی فلسطین به تشکیلات خودگردان فلسطین و توقف درخواست‌های وزرای کابینه اسرائیل برای تشویق به کوچ اجباری ساکنان غزه واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یادگار امام می گوید: باید پرسید که آن‌چه در روزهای اخیر در مورد اجرای تعزیرهای بدنی (شلاق) بر روی برخی بانوان منتشر شده، واقعاً «بازدارندگی» به همراه داشته است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر عربستان سعودی در لندن در سخنانی از تمایل و علاقه کشورش برای عادی سازی روابط با اسرائیل پس از اتمام جنگ غزه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه الاتفاق عربستان به پیشنهادهای اروپایی بازیکن مشهور انگلیسی‌اش واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: جوزفوس فلاویوس مورخ یهودی، آتش‌سوزی و تخریب معبد سلیمان را امری کاملا تصادفی می‌خواند و می‌گوید شهر به تصرف رومی‌ها درآمد. اما واقعیت این است که معبد سلیمان به دست خود یهودیان تخریب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی با حضور 26 کشور اسلامی و آسیایی در تهران آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

رسانه عربستانی آخرین وضعیت درمانی نیمار، مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال ریاض را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

قائم مقام وزیر فرهنگ و گردشگری و رئیس اداره ملی میراث فرهنگی چین به 6665 موزه‌ای که در این کشور وجود دارد، اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه شکوه ایران باستان آغاز خوبی است تا بتوانیم آثار تاریخی موزه ایران را در موزه‌های چین به نمایش بگذاریم تا چینی‌ها با تمدن کهن ایران آشنا شوند و متقابلا آثار چین در موزه‌های ایران به نمایش گذاشته شود و مردم ایران با فرهنگ مردم چین آشنا شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز اولویت‌های جدید از سوی سازمان حج و زیارت برای ثبت‌نام حج تمتع سال آینده فراخوانده می‌شوند.

وب‌گاه الف

211 شیء تاریخی ایران به چین فرستاده شد تا از پنجشنبه 21 دی‌ماه به مدت سه ماه در شهر پکن به نمایش گذاشته شود. مسئولان وزارت میراث فرهنگی گفته‌اند از دولت چین برای این آثار «تضمین صیانت از اموال» گرفته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

از امروز اولویت های جدید از سوی سازمان حج و زیارت برای ثبت‌نام حج تمتع سال آینده فراخوانده می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

نخستین حریف ایران در جام ملت‌های آسیا در یک دیدار تدارکاتی موفق شد عربستان را متوقف کند.