سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، سپاهان در نقش جهان از الهلال میزبانی می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان ژوزه مورایس پنج روز پس از پایان جام ملت‌های آسیا به مصاف الهلال می‌روند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ورزشگاه میزبان دیدار رفت تیم‌های سپاهان ایران و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان بازی سپاهان و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد. این دیدار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان بازی سپاهان و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد. این دیدار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان جدید برگزاری دیدارهای رفت و برگشت مرحله یک هشتم...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه سپاهان در ورزشگاه خانگی خود بازی حساس مقابل الهلال عربستان را برگزار می‌کند.

وب‌گاه تابناک

در حالی که ایران و کره‌جنوبی در 14 دوره این مسابقات حضور داشته و رکورد تعداد شرکت در جام ملت‌های آسیا را در اختیار دارند اما ایران قافیه را به کره و عربستان که از دوره هشتم به بعد وارد مسابقات شده، واگذار کرده است.

خبرگزاری تسنیم

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تعیین کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای عبری از تعطیلی کامل بندر «ایلات» در جنوب سرزمین‌های اشغالی در نتیجه محاصره دریایی تحمیل شده توسط ارتش یمن به اسرائیل و افزایش هزینه‌های حمل و نقل دریایی این رژیم پرده برداشتند.

وب‌گاه فرارو

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان بازی سپاهان و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد. این دیدار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان و اعضای کادر فنی بارسلونا دقایقی قبل در میان استقبال گرم مسئولان فوتبال عربستان وارد ریاض شدند.

وب‌گاه فرارو

هافبک مورد توجه استقلال پس از جام ملت‌ها درباره حضور در این تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بسیاری از مربیان در ایران جدایی را بعد از کسب قهرمانی به عنوان یک تصمیم عاقلانه انتخاب کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

سامانه کم فشار سودانی یکی از سامانه‌های بارش زایی است که در برخی از مناطق ایران تاثیر مستقیم دارد. بارش در جغرافیای ایران دغدغه‌ای همواره میان مردم و حاکمان بوده است. معیشت و ترس از گرسنگی و حفظ بقا عواملی است که کشاورزی را در طولانی مدت با ارجعیت و تمایز در کانون توجه معطوف می‌ساخت. در بازه‌های زمانی مختلف سامانه‌های متعددی در ایران تاثیرگذار هستند از جمله سامانه‌های: سودانی، مدیترانه‌ای،...

وب‌گاه مشرق نیوز

برای برخی از قدرت ها بهره گیری از پویاسازی چالش ها و ایجاد زنجیره خطر برای رقبا و دشمنان خود معنای نوین بازدارندگی در شرایط جدید است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه عربستانی آخرین وضعیت درمانی نیمار، مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال ریاض را اعلام کرد. رسانه عربستانی آخرین وضعیت درمانی نیمار، مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال ریاض را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، نیمار مرحله دوم درمان ناشی از عمل جراحی زانوی جراحی شده‌اش را در برزیل آغاز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادگاهی در پاکستان عمران خان و همسرش را در پرونده‌های اختلاس مربوط به نگهداری هدایای دولتی در زمانی که نخست وزیر بوده، متهم کرده است.