دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه سپاهان زمان و مکان بازی با الهلال را مشخص کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: ورزشگاه میزبان دیدار رفت تیم‌های سپاهان ایران و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی کروات حال حاضر تیم ملی فوتبال عمان پس از جدایی از پرسپولیس عملکرد قابل قبولی نداشته و نتوانست در دو تیمی که فعالیت کرده موفقیتی مثل زمان حضورش روی نیمکت سرخپوشان را تکرار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی گزارش داد که در ماه گذشته، مشاوران امنیت ملی بسیاری از کشورها، در ریاض، مذاکرات محرمانه‌ای برای جلب حمایت از اوکراین در مذاکرات صلح احتمالی آن با روسیه برگزار کردند که در آن بر حمایت از استقلال و تمامیت ارضی اوکراین تاکید شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی عربستان از ساعت 18:30 امروز در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه الوکره به مصاف هنگ کنگ می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد در صورتی که شاهد اقدام نظامی چین علیه تایوان باشیم، تولید ناخالص داخلی جهان 10 درصد کاهش می‌یابد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه الهلال قصد دارد تا در پایان لیگ امسال، قرارداد علی البلیهی را تمدید کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، سپاهان در نقش جهان از الهلال میزبانی می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

این افراد عضو گروه «الاحوازیه» بودند و اطلاعات افراد و سازمان‌های مستقر در دانمارک و همچنین اطلاعات نظامی ایران را جمع‌آوری می‌کردند و آن را در اختیار سرویس‌های اطلاعاتی عربستان قرار می‌دادند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا به مصاف نیوزلند می رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی زمان جدید برگزاری دیدار‌های رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که ورزشگاه محل میزبانی تیم فوتبال سپاهان از الهلال عربستان استادیوم نقش جهان اصفهان اعلام شده است. به این ترتیب تیم فوتبال سپاهان در تاریخ 15 فوریه (پنجشنبه، 26 بهمن) تنها 5 روز بعد از فینال جام ملت‌های آسیا در دیدار رفت میزبان...

وب‌گاه مشرق نیوز

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تعیین کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، در پاسخ به اظهارات ایجنت خویچا کواراتسخلیا، دیگر بازیکن این تیم، به شکل تندی به او حمله کرد!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احتمال دارد تیم فوتبال استقلال تهران یک بازیکن خارجی جذب کند.

وب‌گاه گسترش

نفت یکی از مهم‌ترین منابع انرژی در جهان است. این ماده طبیعی از زیر زمین استخراج می‌شود و به عنوان یک سوخت فسیلی استفاده می‌شود.