جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه الف

تازه‌ترین گزارش دبیرخانه اوپک نشان می‌دهد بر اساس گزارش منابع ثانویه ایران در ماه اوت (مرداد - شهریور) سه‌میلیون و 277 هزار بشکه نفت خام تولید کرده که چهار هزار بشکه بیشتر از ماه ژوئیه 2024 (تیر - مرداد) بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی کروات تیم ملی چین می گوید که آنها احتمال داده بودند که در سه بازی نخست عملکرد خوبی نداشته باشند و در پی جبران عقب افتادگی در هشت بازی بعدی هستند.

وب‌گاه ورزش سه

سالم الدوسری، کاپیتان عربستان، بعد از پیروزی مقابل چین می‌گوید هواداران نباید نگران باشند و عربستان صد در صد به جام جهانی صعود می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از شکست 2-1 چین مقابل عربستان رسانه‌های چینی به تندترین شکل ممکن مشغول انتقاد از برانکو ایوانکوویچ هستند.

وب‌گاه ورزش سه

زننده هر دو گل عربستان برابر چین، از حس و حالش بابت این بازی می گوید.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی ایتالیایی تیم ملی عربستان می گوید که آنها روی ضربات کرنر که منجر به دو گل تیمش شد، برنامه خاصی نداشته اند.

وب‌گاه گسترش

عراق به عنوان یکی از مهم‌ترین واردکنندگان حامل‌های انرژی از ایران، یکی از بزرگ‌ترین مقاصد صادراتی برای این کشور محسوب می‌شود. از سوی دیگر، ایران در تلاش است تا به منابع صادراتی خود به شکل بهتری دست یابد. اما به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، عراق قادر به پرداخت بدهی‌های خود به ایران نیست. همچنین، ایران به دنبال تسویه بدهی‌های خود به ترکمنستان از طریق عراق است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: بر پایه قانون هفتم توسعه از هر مسافر خروجی پروازهای بین المللی 10 یورو عوارض اخذ می‌شود که برای تامین منابع مالی طرح‌های توسعه فرودگاهی و خدماتی هزینه می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواداران چینی در پایان بازی به سر دادن شعارهایی علیه برانکو ایوانکوویچ پرداختند.

وب‌گاه فرارو

کریستیانو رونالدو، ستاره النصر عربستان، در گفت‌وگو با ریو فردیناند، رئال مادرید را بهترین باشگاه تاریخ معرفی کرد و علاقه خود به این باشگاه را پنهان نکرد.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران چینی در پایان بازی به سر دادن شعارهایی علیه برانکو ایوانکوویچ پرداختند.

وب‌گاه فرارو

تیم برانکو با شکست عجیب مقابل عربستان در خطر از دست دادن جام جهانی قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی جنبش انصارالله در واکنش به حمله ائتلاف آمریکایی - انگلیسی به «تعز» این دست حملات را نشانگر ناامیدی ائتلاف متجاوز دانست

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال عربستان در هفته دوم مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2026 در منطقه آسیا چین را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تازه‌ترین گزارش اوپک نشان می‌دهد بر اساس گزارش منابع ثانویه ایران در ماه اوت (مرداد - شهریور) سه‌میلیون و 277 هزار بشکه نفت خام تولید کرده که 4 هزار بشکه بیشتر از ماه ژوئیه 2024 (تیر - مرداد) بوده است.