جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری تسنیم

هفته دوم مرحله پایانی انتخابی جام جهانی فوتبال 2026 با صدرنشینی ازبکستان، اردن و ژاپن به پایان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

در دومین دیدار از هفته نخست مسابقات انتخابی جام جهانی، تیم های ایران، ژاپن، کره جنوبی و ازبکستان رقبای خود را شکست دادند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتسال فرانسه در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانی برابر عربستان از تیم‌های سطح سومی دنیا متوقف شد و از شکست فرار کرد.

خبرگزاری تسنیم

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ووشو آسیا با حضور مهدی علی‌نژاد در ماکائو برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2026، تیم فوتبال بحرین در دیداری خانگی به مصاف ژاپن رفت. دو تیم در شرایطی برابر هم صف‌آرایی کردند که بحرینی‌ها در هفته نخست این مسابقات یک بر صفر از سد استرالیا گذشته و ژاپن نیز با 7 گل چین را در هم کوبیده بود. در 45 دقیقه نخست این دیدار، ژاپن توسط آیاسه یوئدا از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 37 به گل رسید تا چشم‌بادامی‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

محمد کنو که با اخراج در دقیقه 19 دیدار عربستان مقابل چین بازی را برای تیم ملی کشورش سخت کرده بود از هواداران عذرخواهی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال ژاپن در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 از سد بحرین عبور کرد.

وب‌گاه گسترش

با از سرگیری روابط تهران و ریاض، مرحله جدیدی در تعاملات منطقه‌ای این دو کشور آغاز شده است. در خصوص حج عمره که به دلیل اختلافات سیاسی در سال‌های اخیر برای ایرانیان با محدودیت‌هایی همراه بود، تحولات مثبتی رخ داده است.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال ژاپن در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 از سد بحرین عبور کرد.

خبرگزاری مهر

هیات رئیسه فدراسیون ووشو آسیا با حضور مهدی علی‌نژاد در ماکائو تشکیل جلسه داد و طی آن چین به عنوان میزبان رقابت های سال 2025 انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی کروات تیم ملی چین می‌گوید که آنها احتمال داده بودند که در سه بازی نخست عملکرد خوبی نداشته باشند و در پی جبران عقب‌افتادگی در هشت بازی بعدی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه عربستان بر مخالفت قاطع خود با تداوم ارتکاب جنایت‌های کشتارجمعی توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد و خواستار برقراری فوری آتش‌بس شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی فوتبال ازبکستان با کسب دومین پیروزی‌اش صدرنشین جدول رده‌بندی گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا شد.