جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار عابد گفت: توسعه میدان آرش از نان شب ما واجب‌تر است، چون این میدان مشترک است و ما نباید از منافع کشور کوتاه بیاییم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی فوتبال چین در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 مغلوب عربستان شد.

خبرگزاری تسنیم

حریفان ایران در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا به تساوی رسیدند.

خبرگزاری دانشجو

عربستان در دقیقه آخر کار تیم ملی چین را یک‌سره کرد و سه امتیاز بازی را گرفت و این اتفاق مکن است برای پرفسور خوشایند نباشد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتبال عربستان که حدود 87 دقیقه با یک یار کمتر برابر عربستان بازی می کرد، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود، تیم ملی چین عبور کرده و برنده از زمین خارج شود.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، ستاره النصر عربستان، در گفتگو با ریو فردیناند رئال مادرید را بهترین باشگاه تاریخ معرفی کرد و علاقه خود نسبت به این باشگاه را پنهان نکرد.

وب‌گاه ورزش سه

یاسر القطحانی، کاپیتان سابق عربستان، می‌گوید اخراج محمد کنو در بازی مقابل چین اتفاق به نفع عربستان بوده و تیم ملی این کشور را بیدار کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای حمله نظامی اسرائیل به اهداف در مرکز سوریه را محکوم کرد.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال چین در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 مغلوب عربستان شد.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال اندونزی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 استرالیا را متوقف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محل میزبانی استقلال از تیم النصر عربستان اعلام شد. محل میزبانی استقلال از تیم النصر عربستان اعلام شد. تقابل استقلال با کریستیانو رونالدو یکی از جذابیت‌های این فصل لیگ نخبگان آسیا برای هواداران تیم آبی تهران است و به همین خاطر در روزهای گذشته، برگزاری دیدار این تیم مقابل النصر عربستان در ورزشگاه شهدای شهر قدس، تبدیل به سوژه‌ای جذاب برای اهالی فوتبال شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل با ورود رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به غزه از طریق گذرگاه رفح مخالفت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امیر عابدینی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: آقای خداداد، از فرصت‌هایت سوءاستفاده نکن. چرا بازیکنان فعلی تیم ملی را باید فحش بدهی؟ چرا ادا و اطوار در می‌آوری که مورد مذمت قرار بگیری؟ من به خداداد علاقه زیادی دارم اما اصلاً دوست ندارم سطح فرهنگی‌اش اینگونه باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور در پاسخ به همتای سعودی خود ابراز امیدواری کرد: روابط دو کشور بر مبنای همکاری‌های سازنده در شرایط جدید بیش از پیش توسعه یابد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور عربستان در پیامی، انتصاب اسکندر مومنی به سِمَت وزیر کشور ایران تبریک گفت.