شنبه 31 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر عابدینی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: آقای خداداد، از فرصت‌هایت سوءاستفاده نکن. چرا بازیکنان فعلی تیم ملی را باید فحش بدهی؟ چرا ادا و اطوار در می‌آوری که مورد مذمت قرار بگیری؟ من به خداداد علاقه زیادی دارم اما اصلاً دوست ندارم سطح فرهنگی‌اش اینگونه باشد.

وب‌گاه ورزش سه

این جام جهانی می‌تواند یک نبرد تمام عیار باشد. یک متن بی پایان. ستاره‌ها مقابل یک‌دیگر به میدان می‌روند و تنها برخی از نام‌هایی هستند که در بحث بهترین بازیکنان جهان مطرح شده‌اند. در اینجا حسین طیبی وارد صحنه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز پروازهای حج عمره خبر داد و گفت: عملیات اعزام حدود 170 هزار زائر از 16 فرودگاه کشور از 28 شهریور 1403 خواهد شد و تا اوایل فروردین 1404 ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل ایران‌ایر از آغاز انجام پرواز‌های حج عمره از 28 شهریور خبر داد و گفت: حدود 170هزار عمره‌گزار از 16 فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالعزیز بن سعود بن نایف بن عبدالعزیز وزیر کشور عربستان در پیامش، ضمن تبریک انتصاب دکتر اسکندر مومنی به سمت وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران، برای وی در انجام وظایف جدیدش آرزوی موفقیت کرده است. وی در این پیام تصریح کرده است، "برای آن کشور برادر توفیق روزافزون، پیشرفت و شکوفایی بیشتر آرزو دارم. مومنی نیز در پاسخ...

خبرگزاری مهر

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: برای تأمین آب مورد نیاز استان تهران دو رشته تونل آب از سد لار به طول 27 کیلومتر در حال احداث است.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه عربستانی مشهور الریاضیه گزارشی در مورد بهترین گلزنان مقدماتی جام جهانی در آسیا نوشت.

وب‌گاه ورزش سه

پیرس مورگان معتقد است که صحبت‌های منتقدان درباره تمام شدن کریستیانو رونالدو مزخرف است.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب تیم ملی عربستان برای دیدار برابر چین اعلام شد که سعودی ها پنج تغییر را در ترکیب خود ایجاد کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا که تقاضای ضعیف چین، اختلالات عرضه در آمریکا را تحت الشعاع قرار داد، کاهش یافت.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از بازیکنان و مقام‌های چینی به دلیل دست‌داشتن در شرط‌بندی و تبانی برای همیشه از همه فعالیت‌های فوتبالی محروم شدند.

وب‌گاه ورزش سه

استفانو پیولی، سرمربی سابق میلان، در آستانه قبول هدایت النصر قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی شمس آذر واکنش جالبی به حواشی دیدار ایران مقابل قرقیزستان و انتقاداتی که نسبت به این بازی صورت گرفته داشت.

وب‌گاه فرارو

کاملا مشخص است که ورزشگاه آزادی شرایط برگزاری دربی 4 مهرماه میان استقلال و پرسپولیس را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ایران درباره برنامه سفر پزشکیان به عراق تصریح کرد: این سفر از بغداد آغاز می‌شود و شامل بصره و اربیل نیز می‌شود و سفر به نجف و کربلا هم در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، روز سه‌شنبه برای شرکت در نشست مقام‌های عالی امنیتی کشور‌های عضو بریکس وارد سن‌پترزبورگ شد. در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی پولکوو سن‌پترزبورگ، احمدیان مورد استقبال کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، و یوگنی گریگوریف، عضو دولت سن‌پترزبورگ و رئیس کمیته روابط...