شنبه 31 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل ایران‌ایر از آغاز انجام پروازهای حج عمره از 28 شهریور خبر داد و گفت: حدود 170 هزار عمره‌گزار از 16 فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای عالی امنیت ملی که به منظور شرکت در نشست مقام‌های عالی امنیتی کشورهای عضو بریکس به روسیه سفر کرده وارد سن‌پترزبورگ شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، از آغاز پروازهای حج عمره از 28 شهریورماه با پروازهای «هما» خبر داد و گفت: حدود 170 هزار عمره‌گزار از 16 فرودگاه کشور به عربستان می‌روند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا خبر داد کویتی‌ها در میدان آرش فعال شدند فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا خبر دادکویتی‌ها در میدان آرش فعال شدند به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه ما نباید از منافع کشور در توسعه "میدان گازی آرش" کوتاه بیاییم، گفت: توسعه میدان آرش از نان شب ما واجب تر است چون این میدان مشترک است.

وب‌گاه الف

وزیر خارجه ایران گفت تعیین عراق توسط رئیس‌جمهور ایران به عنوان اولین کشوری که به آن سفر می‌کند، نشان دهنده عمق روابط برادرانه میان 2 کشور است.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات هفته دوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا امروز برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاملا مشخص است که ورزشگاه آزادی شرایط برگزاری دربی 4 مهرماه میان استقلال و پرسپولیس را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکیان عراق را به عنوان مقصد نخست سفرهای منطقه‌ای‌اش برگزید، انتخابی که گمانه‌زنی‌های بسیاری را به دنبال داشت. بسیاری در باب دستور کار اولین سفر منطقه‌ای رئیس جمهوری ایران گمانه‌زنی‌هایی را مطرح کرده و بر این باورند که سفر به عراق می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای اجرای اولویت‌های منطقه ای دولت چهاردهم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

برانکو و مانچینی که هدایت دو تیم چین و عربستان را بر عهده دارند، در خطر اخراج از تیم‌های‌شان قرار گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس بین‌المللی سینما با اعلام هشدار و ابراز نگرانی نسبت به حذف سینمای ایران از جشنواره‌های خارجی بیان کرد: کنترل کردن سینما بویژه در سال‌های اخیر، نتیجه عکس داده و به رشد زیرزمینی فیلم‌ها منجر شده است. این روند اگر بدون درک ویژگی‌های نسل جدید فیلمساز ادامه پیدا کند، محتوم به شکست خواهد بود.

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال در رابطه با جذب بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعید مهری اهل جنجال و حاشیه نیست و امیدوارم عملکردش در پرسپولیس خوب باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال ایران در حالی رو در روی امارات قرار می گیرد که آمار خوبی را مقابل این تیم به ثبت رسانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوکاس ژائو، مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس، که اخیراً قراردادش را با این باشگاه امضا کرده، در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برد و منتظر صدور ویزا برای سفر به تهران است. در صورتی که ویزای او به موقع صادر شود، باشگاه پرسپولیس او را به همراه تیم به عربستان اعزام خواهد کرد. تیم فوتبال پرسپولیس قرار است روز جمعه به عربستان سفر کند. انتهای پیام /

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به ترکیه سفر کرد و در انتظار صدور ویزا برای سفر به تهران است.