سه‌شنبه 24 مهر 1403

عرصه جهاد تبیین، مرد میدانی همچون سلیمانی‌ها را می‌طلبد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
عرصه جهاد تبیین، مرد میدانی همچون سلیمانی‌ها را می‌طلبد

قاسمی گفت: نبرد سایبری دشمن در کشور جدی است و فقط با مکتب حاج قاسم، همان مکتبی که داعش را نابود کرد، می‌توانیم به استقلال در فضای مجازی برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمیه قاسمی، دکتری علوم سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: سردار سلیمانی به گردن ملت حق دارد زیرا خدمتی که این شهید بزرگوار در دفاع از حرم کردند، باعث حفظ اسلام و نابودی داعش شد.

وی ادامه داد: اگر داعش جنایتکار در سوریه و عراق نابود نشده بود، امروز چیزی از اسلام و حکومت اسلامی باقی نمی ماند. قاسمی افزود: روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم درسی است که باید از مکتب سردار سلیمانی آموخت و آن را به آیندگان منتقل کرد. این کارشناس تصریح کرد: در هر عرصه و اموری که این گونه در مقابل دشمن ایستادیم، کشور در مسیر رشد قرار گرفت و روسیاهی آن برای استکبار باقی ماند. وی گفت: ما تجربه اعتماد به غرب را در دولت گذشته دیدیم که کشور در عرصه های مختلف به فنا رفت اما خوشبختانه روحیه مقاومت و ایستادگی دولت سیزدهم توانست در عرصه‌های بین‌المللی بدرخشد و در کشور نیز روحیه اعتماد به مسئولین برگردد. قاسمی ادامه داد: دولت غربگرای گذشته فضای مجازی را دو دستی تقدیم دشمنان نظام کرد و ما امروز از همین فضای ولنگار مجازی ضربه خوردیم و می خوریم. این کارشناس افزود: مکتب سردار سلیمانی باید برای نسل جوان تبیین شود، زیرا این نسل، آینده سازان کشور هستند، همان افرادی که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب هدف قرار دادند. وی با بیان اینکه ذهن نوجوان و جوان ما از دستاوردهای نظام خالی است، تاکید کرد: امروز عرصه جهاد تبیین مرد میدانانی همچون سلیمانی‌ها را می‌طلبد که با روحیه مردمی بتواند آنها را جذب و قهرمانان نظام را به آنها معرفی کند و بازگو کند که این انقلاب چگونه به دست آمده است. قاسمی ادامه داد: نبرد سایبری دشمن در کشور جدی است و فقط با مکتب حاج قاسم، همان مکتبی که داعش را نابود کرد، می توانیم به استقلال در فضای مجازی برسیم. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ایمان به خدا و ولایت مداری دو رکن اصلی که انقلاب را در مقابل فتنه‌های زمان نجات می‌دهد همان اصلی که در مکتب حاج قاسم زبانزد بود. انتهای پیام /