سه‌شنبه 17 مهر 1403

عرضه «مرد ابدی» با 25 درصد تخفیف در پویش «راه نصرالله»

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
عرضه «مرد ابدی» با 25 درصد تخفیف در پویش «راه نصرالله»

مجموعه 3 جلدی «مرد ابدی» روایتی مستند از زندگی پدر موشکی ایران، شهید والامقام سردار حسن طهرانی‌مقدم به‌قلم معصومه سپهری در پویش «راه نصرالله» با تخفیف 25 درصد عرضه شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انتشارات شهید کاظمی به مناسبت سالروز حمایه طوفان‌الاقصی و شهادت سید‌حسن نصرالله رهبر مقاومت، پویش مطالعاتی «راه نصرالله» را آغاز کرده است که تا 20 مهر ماه ادامه دارد.

در این پویش کتاب های متربط این انتشارات با موضوع فلسطین و مقاومت‌، با تخفیف 25 درصد بفروش می‌رسد. قرار است بخشی از مبلغ فروش کتاب‌های نشر شهید کاظمی در این پویش، به جبهه مقاومت لبنان اختصاص پیدا کند. پویشی که علاوه بر تخفیف، هدایای مرتبط نیز اهدا می‌شود.

مجموعه سه جلدی «مرد ابدی»؛ روایتی مستند از زندگی پدر موشکی ایران، شهید والامقام سردار حسن طهرانی‌مقدم به‌قلم معصومه سپهری که از سوی انتشارات خبرگزاری تسنیم و با همکاری انتشارات شهیدکاظمی منتشر شده است، نیز در این پویش با تخفیف 25 درصد بفروش می‌رسد، این اثر فاخر حاصل تلاش 13ساله سپهری است که با سبکی جدید در خاطره‌نگاری جنگ نوشته شده است.

این کتاب حاصل قریب 12 سال، مصاحبه و معاشرت با اصلی‌ترین افرادی است که حسن طهرانی‌مقدم در برابر چشم آنان رشد کرد و «حسن» شد، کاری که هفت ماه بعد از شهادت او، از خانه باصفایش آغاز شد و با جست‌وجو و سفر در خاطرات و اسناد و تصاویر و مکان‌هایی که شاهد حیات و شهادت او بودند، تکه‌تکه ساخته شد تا آینه‌ای بی‌غبار، برابر زندگی مردی قرار بگیرد که در طول قریب 13 سال بعد از شهادت، با مطالعه این کتاب خواهیم فهمید چقدر او را نشناخته‌ایم!

«مرد ابدی» روایتی از چگونگی موشکی شدن ایران و روایت مردی است که طلایه‌دار وعده صادق بود، عملیات اخیر جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صیهونیستی نیز مدیون این مرد بزرگ و یارانش است.

استقبال از کتاب مرد ابدی در ماه‌های پس از انتشار آن یعنی تنها در 4 ماه پس از انتشار موجب شد تا این مجموعه مفصل سه جلدی به چاپ سوم برسد.

در پویش «راه نصرالله» کتاب‌های دیگری هم‌چون مجموعه 9 جلدی تبار انحراف، مجموعه 3 جلدی تو زودتر بکش، سفرنامه الی، مجموعه 5 جلدی رمان امنیتی خانه عنکبوت، خط مقدم، پدر معنوی حزب‌الله، مردی با آرزوهای دوربرد، آخرین روز جنگ، اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح نه حرف اضافه، پرونده فوق سری 2040 و... نیز با تخفیف 25 درصد عرصه می‌شوند.

علاقمندان به آثار حوزه مقاومت، یهودشناسی، نفوذ و آثار اطلاعاتی امنیتی می‌توانند هم به‌صورت حضوری و هم مجازی این آثار را از آدرس‌های زیر تهیه کنند:

حضوری: قم خیابان معلم مجتمع ناشران طبقه هم‌کف پلاک 36 فروشگاه انتشارات شهید کاظمی از 8 صبح تا 8 شب

مجازی:https://manvaketab.com/subhomelist/8/48/