سه‌شنبه 3 مهر 1403

عرض اندام قطر مقابل عربستان: ما هم پول داریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عرض اندام قطر مقابل عربستان: ما هم پول داریم!

بعد از آنکه پی‌اس‌جی دو پیشنهاد الهلال برای جذب مارکو وراتی را رد کرد، حالا این باشگاه در حال مذاکره با باشگاه العربی قطر است.

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی، هافبک 30ساله ایتالیایی پاری سن ژرمن، امسال تابستان با شایعات زیادی درباره باشگاه بعدی‌اش مواجه بود و اکثر گمانه‌زنی‌ها حول محور جدایی او از باشگاه فرانسوی می‌گشت.

اخیرا مشخص شد و دو باشگاه عربستانی خواهان جذب وراتی شده‌اند. الهلال و الاتحاد برای به خدمت گرفتن او با پی‌اس‌جی تماس گرفتند اما این آبی‌پوشان الهلال بودند که در مذاکرات‌شان جدیت نشان دادند.

الهلال دو پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن وراتی به پاریس فرستاد و با اینکه این باشگاه عربستانی با هافبک ایتالیایی به توافق شخصی رسیده بود هر دو پیشنهادش از طرف پاری سن ژرمن رد شد تا مذاکرات در نهایت به بن‌بست رسیده و متوقف شود.

اما امروز اعلام شد که حالا یک باشگاه قطری در حال اقدام برای خرید وراتی است. باشگاه العربی پیشنهادی رسمی به پی‌اس‌جی ارائه داده و مذاکرات در حال حاضر در جریان است. رسانه‌های فرانسوی می‌گویند احتمال موافقت پی‌اس‌جی با پیشنهاد العربی در روزهای آخر نقل و انتقالات بالا است.

قطر که زمانی آغازگر تلاش برای جذب بازیکنان فوتبال اروپا در منطقه خاورمیانه بود امسال تابستان در مواجهه با پروژه بزرگ فوتبال عربستان حرفی برای گفتن نداشت و حالا به نظر می‌رسد این کشور با باشگاه العربی قصد دارد در آخرین روزهای نقل و انتقالات با جذب ستاره‌ای مثل وراتی دست‌کم نشان دهد که قصد دارد در مسیری مشابه با عربستانی‌ها هر چند در مقیاس کوچکتر حرکت کند.

با اینکه وراتی شخصا با پیشنهاد قبلی الهلال موافقت کرده بود ولی مشخص نیست آیا او حاضر به ترک پاری سن ژرمن برای بازی در لیگ ستارگان قطر خواهد بود یا نه. شکی نیست که بازی کردن در لیگ روشن با ستاره‌های بزرگی که امسال راهی عربستان شده‌اند با لیگ ستارگان قطر تفاوت زیادی دارد.

عرض اندام قطر مقابل عربستان: ما هم پول داریم! 2