یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

این سدان در ابتدای سال جاری به صورت رسمی رو نمایی و به بازار خواهد آمد.

حامد آهنگی در برنامه تی ان تی شوخی ناخوشایندی با مشکل بیان خانم شرکت کننده مسابقه کرد که برخی آن را تمسخر نیز تلقی کردند.

استاد سهراب بخشی خواننده شاری جان یکی از آخرین بازماندگان بخشی‌های خودبند کُرمانج شمال خراسان بود که در مرداد ماه سال 1399 درگذشت.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه اگر دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند نوبت به پلیس نباید برسد، گفت: ما تا جایی که بتوانیم باید برخورد های نرم افزاری با مرتکبین ناهنجاری ها داشته باشیم و همانطور که دشمن با برنامه وارد شده ما هم باید با برنامه وارد شویم.

تصویری از جعفری دولت‌آبادی، دادستان سابق تهران در فضای مجازی منتشر شده که او را در حال مسافرکشی نشان می‌دهد./ منبع: بامداد نو

تحلیل آمار بارندگی از ابتدای سال زراعی (مهر 1401) تا 15 فروردین 1402 بیانگر کاهش 36 درصدی بارش نسبت به بلند مدت (نرمال) و کاهش بارش 4 درصدی نسبت به سال گذشته است.

آثار اجتماعی منصف و دلسوز باید با نگاهی واقعی و عمیق ضمن روایت‌گری درست مطالبه‌گر حل معضل اجتماعی روایت‌شده‌اش باشد نه صرفا توصیه به مهاجرت و خیانت و بزهکاری کند!

طبیعت زیبای جنوب ایران چشم نواز و مسحور کننده است به طوری که تجربه لذت بخش سفر به این منطقه محال است تا مدت‌ها از خاطرتان برود.

این زیردریایی بدون سرنشین توانایی ایجاد یک سونامی رادیواکتیوی در دریا برای از بین بردن دشمنان را دارد.

بدر المطوع با 196 از کویت و سو چین آن از مالزی با 195 دوم و سوم هستند.

سفیر ایران با اعلام این موضوع نوشت: روابط ایران و عربستان به عنوان دو کشور تاثیرگذار و مهم جهان اسلام در منطقه غرب آسیا می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد روندی جدید و نقشی افزاینده در خدمت به منافع کشورها و ملت‌های منطقه باشد.

این محکومان20 نفر آقا و دو نفر خانم به اتهام حمل مواد مخدر، روز دوشنبه، 29اسفند ماه، از طریق یکی مرزهای خاکی کشور، تحویل یگان بدرقه متهمان وزارت دادگستری شدند.

سفرا و نمایندگان 12 کشور حوزه نوروز، عصر دوشنبه به وقت محلی بر سر سفره هفت سینی که نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل متحد چیده بود، گرد هم آمدند تا این عید باستانی را جشن بگیرند.

با جابه‌جایی یک ساعته زمان، هنگام طلوع خورشید ساعت 6 صبح شده که موجب افزایش طول روز در انتهای آن می‌شود، یعنی غروب خورشید به جای ساعت 7:30 عصر به 8:30 عصر انتقال پیدا می‌کند.

چهارشنبه هفته گذشته هم دانش‌آموزان دو مدرسه شهرستان فردیس مسموم شدند.