چهارشنبه 2 خرداد 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر انصراف 20 تا 50 درصدی متقاضیان خودروهای داخلی و مونتاژی از مرحله نخست طرح فروش یکپارچه و عدم واریز مابقی پول خرید خودرو منتشر شد.

از دیروز تا امروز 7 خردادماه 1402 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 82 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و 39 نفر از آنها بستری شدند.

فدراسیون فوتبال از پیر لوئیجی کولینا، رییس کمیته داوران فیفا دعوت کرد که با حضور در ایران دربی پیش روی جام حذفی را از نزدیک تماشا کند.

10 فیلم برتر تاریخ سینما به انتخاب هوش مصنوعی چندان دور از انتظار نیست و حتی شاید بتوان گفت که به انتخاب بسیاری از اهالی فن سینما نزدیک است.

خاندوزی گفته: بی‌اعتبارشدنِ قولنامه‌ها و اسناد عادی ضمانت اجرای مالیاتِ خانه‌های خالی و مالیاتِ سوداگری است و موفقیت حاکمیت در کنترل بازار سوداگرانه مسکن به تصویب این طرح گره خورده.

میانمار از زمان کودتای سال 2021 روابط خود را با دولت های غیرغربی از جمله ایران تقویت کرده و انواع تسلیحات ایرانی از جمله قطعات یدکی پهپاد و موشک های هدایت شونده، از ایران می خرد.

روزبه بمانه از شاعران و ترانه‌سرایانی که طی سال‌های اخیر به‌عنوان خواننده موسیقی پاپ مطرح شده، تازه‌ترین کنسرت خود را پس از مدت‌ها در تهران برگزار کرد.

فیلم دوربین مداربسته نشان می‌دهد شما به طرز وحشیانه‌ای قربانی را کتک زده‌اید. حتی اگر او 100 نفر را نیز کشته بود حق نداشتید چنین برخوردی با او کنید. من با سال‌ها تجربه کاری هرگز چنین جنایتی را ندیده‌ام که بر اثر ضربه‌هایی که با چوب و لوله به قربانی می‌زنید خون به اطراف پاشیده می‌شود. حالا چه دفاعی دارید؟

جنگ روسیه در اوکراین از موضوعات محوری نشست سران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه 7 است.

ترجمه‌های مرحوم ذبیح‌الله منصوری در مورد امام‌صادق علیه‌السلام، با عنوان مغز متفکر جهان تشیع (!) ساخته و پرداخته ذهن او و برخاسته از ناچاری وی در ارتزاق از راه نوشتن بوده

ما در ارز جنگ داریم دفعه اول نیست که به جنگ ارزی رفته‌ایم؛ ذخایر ارزی خوب است و دولت اگرچه می‌تواند برای پایین نگه داشتن ارز دلار در بازار بریزد ولی با این کار دلار به خانه‌ها می رود و به سمت پیشرفت نمی‌رود.

پذیرش دلارزدایی ممکن است مشکلات و ابهامات خاصی را به همراه داشته باشد، اما گامی مهم به سوی یک اقتصاد جهانی متنوع تر و عادلانه تر است.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هر گونه ساخت و ساز مغایر با طرح جامع و طرح تفصیلی خلاف قانون است، افزود: در همین ارتباط برخی از شهرداران مناطق تهران به مراجع قضایی خوانده شده‌اند چرا که در این زمینه تخلفاتی در گذشته وجود داشته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق و توزیع ماده مخدر شیشه معروف به "سلطان سفید" با اعتراف به انتقال 248 کیلو گرم در کشور خبر داد.

خط قرمز ما مواجهه مردم با مردم است چرا که دشمن به دنبال این مسئله است و امر به معروف سر جای خود باقی است؛ اما مواجهه مردم با مردم درست نیست و ما همه مجموعه‌ها را بسیج کردیم تا نوکری و خدمت به بانوان کنند.